کد خبر: 73515
A
جعفرزاده ایمن آبادی:

صحبت‌ رئیس جمهور در رابطه با پول‌های گم شده صحت دارد / نهادی که پول را گرفته، باید پس بدهد/ ای کاش رئیس جمهور عصبی نمی‌شدند

‍‎‏عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: صحبت‌های رئیس جمهور در رابطه با پول‌های گم شده صحت دارد و نهاد آن هم مشخص است که باید پول‌ها را پس بدهد.

صحبت‌ رئیس جمهور در رابطه با پول‌های گم شده صحت دارد / نهادی که پول را گرفته، باید پس بدهد/ ای کاش رئیس جمهور عصبی نمی‌شدند

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی به ایجاد حواشی در سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد اشاره کرد و گفت: اختلالات ایجاد شده در سخنرانی رئیس جمهور سازماندهی شده بود.

وی در ادامه افزود: همه جمعیت حاضر که با هم شعار نمی‌داداند بلکه یک گوشه‌ای از جمعیت شعارهایی را سر می‌دادند و این هم محال است که این مسئله به صورت تصادفی بوده باشد و شک نکنید که شعارها و برنامه‌های آنها سازماندهی شده بود و این مسئله هم زشت ترین کار ممکن بود.

مختل کنندگان سخنرانی رئیس جمهور مصالح انقلاب را درک نمی‌کنند

نماینده مردم رشت به ایجاد حواشی در سفر زئیس جمهور به استان یزد اشاره و تصریح کرد: وقتی که رئیس جمهور می‌خواهد به استانی سفر کند بایستی طبق پروتکل‌ها بخشی از صحبت‌های خود را به مسائل بین‌المللی اختصاص بدهد و در واقع به خارجی‌ها پیام بدهد که آن پیام هم در رسانه‌های بین‌المللی پخش می‌شود و به نظرم کسانی که این برنامه ریزی را کردند انسانهای نادانی بودند و اصلا مصالح انقلاب، شهدا و نظام را درک نمی‌کنند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس در ادامه افزود: تسویه حساب سیاسی جا دارد؛ تسویه حساب سیاسی در جایی که رئیس جمهور مهمان است باعث می شود که رسم مهمان نوازی رعایت نشود. البته قطعا حساب مردم یزد جدای از این مسائل است و این عده خبط و خطا کردند و البته در ادامه سفر هم این رفتار جبران شد و امیدواریم که دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

ای کاش رئیس جمهور عصبی نمی‌شدند

وی تاکید کرد: بعد از آن که به رئیس جمهور تعرض شد و شعارهایی را سر دادند متاسفانه آقای روحانی عصبی شدند که ای کاش توجه به این شعارها نمی‌کردند.

جعفرزاده ایمن آبادی به پول‌های گم شده‌ای که رئیس جمهور در این سخنرانی به آن اشاره کرد هم پرداخت و تصریح کرد: یک فقره از این پول گم شده دو میلیارد دلار است و گزارشات آن در دیوان محاسبات موجود بوده که می‌توانند به گزارشات آن مراجعه کنند که صحبت‌های رئیس جمهور دراین باره هم صحت دارد و نهاد آن هم مشخص است که باید پول‌ها را پس بدهد./

خانه ملت

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر