کد خبر: 73523
A

رئیس دیوان عالی کشور: مدیران بی‌تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورند

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مدیران بی‌تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورند، گفت: کم‌کاری، بی‌توجهی به حقوق مردم و بی‌حوصلگی از ویژگی‌های مدیر بی‌تفاوت است.

رئیس دیوان عالی کشور: مدیران بی‌تفاوت به درد نظام جمهوری اسلامی نمی‌خورند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید احمد مرتضوی‌مقدم، امروز 21 آبان، در شورای اداری استان با اشاره به وجود انگیزه بالای خدمت در استان،  اظهار کرد: مدیران باید به دنبال کار و آبادی و صلاح نظام باشند.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مردم شایسته خدمت هستند، تصریح کرد: ‌معتقدیم انسان‌های بی‌تفاوت نباید در پست‌های مدیریتی باشند.

به گزارش ایسنا، مرتضوی‌مقدم با تاکید بر فسادزدایی، اظهار کرد: آنچه وظیفه دستگاه قضایی است، از بین بردن فسادهای بزرگ است و آنچه وظیفه مدیران دستگاه‌هاست، خشکاندن ریشه‌های فساد در تمام ادارات است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از برخی دستگاه‌ها و برخوردهای مدیران ناراضی هستند، تصریح کرد: زیبنده نظام اسلامی نیست که با مردم به این شکل برخورد کنند.

رئیس دیوان عالی کشور بیان کرد: اگر ما به درستی وظیفه خود را انجام دهیم و هر مدیری به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کند، فسادی ایجاد نمی‌شود. 

مرتضوی‌مقدم با بیان اینکه خراسان جنوبی در سطح کلان در این خصوص نمونه است، تصریح کرد: ما می‌خواهیم کار مردم سریع انجام شود و موانع سرعت کار از میان برداشته شود. 

وی با بیان اینکه هر قاضی که متخلف باشد بدون اقماض کنار گذاشته می‌شود، اظهار کرد: در مورد بی‌تفاوتی در ادارات و عدم رسیدگی به کار مردم، باید هر اداره‌ای از خود آغاز کند.

رئیس دیوان عالی کشور خاطرنشان کرد: مدیران باید سخت‌گیری‌های بی‌مورد را حذف کنند و اگر کار خلاف قانون است نباید انجام شود، اما باید با نوآوری کار مردم را راه اندازند و غلطک انقلاب را از حرکت نیندازند.

مرتضوی‌مقدم با بیان اینکه تعامل به معنای تمکین از قانون است، افزود: مقاومت در مقابل قانون صحیح نیست و ضدتعامل است. 

وی با بیان اینکه اعتلای نظام و احقاق حقوق مردم و انجام طرح‌های مفید برای جامعه به معنای تعامل است، خاطرنشان کرد: همکاران قضایی باید از تولید و سرمایه‌گذار حمایت کرده و به هر ترتیب نگذارند در کارهای تولیدی وقفه‌ای ایجاد شود تا رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد رونق تولید اجرایی شود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر