کد خبر: 73533
A

"سالک" نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نامزد نخواهد شد، گفت: تجارب سال‌ها خدمت در سنگرهای مختلف به ویژه مجلس شورای اسلامی را در خدمت همه جوانان و عناصر دلسوز انقلابی قرار خواهم داد.

"سالک" نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای که متن آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت با بیان اینکه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نامزد نخواهد شد، از جوانان و نیروهای انقلابی درخواست کرد تا وارد عرصه انتخابات شوند.

در ابتدای این نامه آمده است: با درود و سلام بر همه انبیا و اوصیای الهی و ائمه اطهار(س) و بهترین خیرات بر شهدای اسلام و امام شهدا حضرت امام خمینی (رضوان‌الله علیه) و سلام خالصانه به پیشگاه مولا و مقتدای بهتر از جانم حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که خداوند طول عمر با صحت و عزت و اقتدار روزافزون به معظم له تا ظهور موفورالسرور حضرت مهدی (ع) عطا بفرماید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه داده است: بهترین رحمت و برکات الهی بر ملت شریف و با بصیرت ایران بالاخص مردم عزیز و بزرگوار اصفهان که پیشگام در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و سلام گرم، از صمیم قلب به برادران و خواهران انقلابی که مصمم هستند با وحدت کلمه و حضوری همراه با شور و شعور، گام تمدن سازی قیام حضرت بقیه‌الله (عج) را با رمز خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان با اقتدار بردارند و سیره عملی زیبای شهید مظلوم بهشتی را که «ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت» به منصه ظهور رسانند.

وی در این نامه افزوده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در شرایطی چهلمین سال پیروزی خود را پشت سر گذاشته و قدم به دهه پنجم حیات خود نهاده است که از یک سو دشمنان مستکبرش، همچنان گمان‌های باطل شکست‌خورده‌شان را در سر دارند و از سوی دیگر دوستان انقلاب، نه‌تنها در سراسر جهان امیدوارانه به حرکت رو به جلوی آن می‌نگرند بلکه آن را الگو قرار داده و به آن تاسی کرده‌اند. مبارزین فلسطینی و رزمندگان قدرتمند حزب‌الله لبنان گام به گام عرصه را بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی تنگ نموده‌اند تا نوید نابودی آن کمتر از بیست سال دیگر را محقق نمایند. جبهه مقاومت اسلامی از همه آزادگان جهان در سرزمین شام که با وحدت کلمه و تحت هدایت رهبر انقلاب در برابر ظلم استکبار جهانی و سرکوب آن‌ها تشکیل شد، طرح‌های شوم استکباری را ناکام گذارد و امنیت را به منطقه بازگرداند و باران موشک‌های ابابیل‌های یمنی بر سر سپاه ابرهه سعودی، که بر طبل زر و زور جاهلیت در منطقه می‌کوبید نازل شد تا هیمنه اربابانشان را بشکند و قدرت جبهه مقاومت را به رخ جبهه شیطان بکشد.

راه امام جوانان را میدان‌دار دفاع مقدس کرد

سالک در این نامه تصریح کرده است: همه این روزهای پر افتخار مرهون اعتماد به پیر انقلاب، خمینی کبیر به جوانان زمانش است؛ آن دوران جوانان خداباور با ایمان به قدرت الهی و با رهبری مرشدی کامل پای در مسیری گذاشتند که طی آن بدون زندان، شکنجه و آوارگی میسر نبود،  روزهایی را به یاد می‌آورم که همراه هم‌رزمانم در کنج زندان‌های ساواک شکنجه شدیم و بدترین جسارت‌ها به ناموس مبارزین شد، تا یاران خود را معرفی کنیم و دست از مقاومت برداریم ولی سر خم نکردیم تا ثمره مقاومت و تلاش جوانان چهل سال پیش با طلوع خورشید تابان انقلاب اسلامی که گرمای آن سراسر این مرزوبوم، از کردستان تا بلوچستان و از گنبد تا خوزستان را در برگرفته و این‌چنین نوزادان آرمیده در گهواره سال ۴۲، حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ این مرزوبوم بیافرینند که قرن‌ها قصه لالایی مادران شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرده است: راهی که امام باز نمود باعث شد تا در هشت سال دفاع مقدس، جوانان میدان‌دار مبارزه شوند، تا جایی که امام عزیزمان گفتند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدهازبان و قلم بزرگ تر است خود را زیر تانک انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت را نوشید.» آری میدان‌داری جوانان در دفاع مقدس همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند مشکلات را با سربلندی پشت سر بگذارد.

تجاربم را در اختیار جوانان و نیروهای مومن انقلابی می‌گذارم

وی در ادامه این نامه خاطرنشان کرده است: به یاد داریم روزهایی را که اصفهان و جوانانش پیشگام بودند و با خون بیست و سه هزار شهید درخت انقلاب را آبیاری کردند و افتخار می‌کنیم امروز راه خرازی‌ها، ردانی ها، کاظمی‌ها ادامه دارد و حماسه شهادت شهید حججی، دهه هفتادی و یارانش، لرزه بر تن دشمنان خون‌خوار انداخته است. که این نشانه این است که اصفهان نسل تربیت یافته اثرگذار دارد. به یاد دارم روزهایی را که یار صدیق انقلاب مرحوم استاد پرورش در جلساتش بذر امید و ایمان در دل جوان‌ها می‌پاشید. روزهایی که پا به پای هم در گوشه گوشه شهر، بستری برای رشد و ارتقای فرزندان انقلاب مهیا می‌کردیم.

سالک خطاب به جوانان و نیروهای مومن انقلابی عنوان کرده است: اکنون که در دهه پنجم انقلاب به اصفهان نگاه می‌کنم آن را سرشار از جوانان مؤمن انقلابی می‌بینم.  هشت سال پیش گفتم حق نشستن ندارم و امروز که گام دوم انقلاب با راهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) آغاز شده، با آرامش کامل، اطمینان قلب و خلوص باطن آغوش خود را در ارائه تجارب سال‌ها خدمت در سنگرهای مختلف به ویژه مجلس شورای اسلامی بر روی همه جوانان و عناصر دلسوز انقلابی، متدین و زمان شناس و ولایتمدار و دغدغه‌مند اسلام و انقلاب باز کرده و آنان را در رسیدن به جایگاه رفیع مجلس یاری کنم و از تمام ظرفیت، آبرو و سوابق در این راه دریغ نکنم و حقیر در عرصه‌های دیگر توفیق خدمت به انقلاب اسلامی را داشته باشم. و انتظار منصفانه دارم از همه عزیزان مستعد و قابل در سنجش عادلانه واقعی که در زمان حاضر، خود را در محضر خدای متعال در این آزمون بزرگ قرار دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان آورده است: فدای لحظه‌ای از لحظات عمر گرانبارت ای امام! بر ما ثابت شد که بدون عشق به تو نمی‌توان عاشق امام زمان (عج) شد و ما که دوستدار مهدی صاحب زمانیم، راستی به عشق تو و به فرمان تو این راه را انتخاب کردیم شاید که امام زمان (عج) بر ما لطفی کند و واسطه گردد تا خداوند ما را به سعادت شهادت مفتخر نماید. پروردگارا! تفضّلات خودت را بر این ملّت، بخصوص بر این جوانان پر شور انقلابی مستدام بدار.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر