کد خبر: 73626
A
مصطفی هاشمی‌طبا :

از برخی تریبون‌ها با دشمنان هم‌صدایی می‌شود/ تندروها باید بدانند کارهایشان دشمنان ایران را شاد می‌کند

مصطفی هاشمی‌طبا گفت‌: این احتمال می‌رود که نفوذی‌ها به دستگاه‌های حاکمیتی نفوذ و کاری کنند تا برخی از کارهای خرابکارانه از درون دستگاه‌های حاکمیتی انجام شود. در چنین حالتی منفعت عمومی و البته حیثیت ملی ضربه می‌بیند.

از برخی تریبون‌ها با دشمنان هم‌صدایی می‌شود/ تندروها باید بدانند کارهایشان دشمنان ایران را شاد می‌کند

به گزارش دیده بان ایران؛ این روزها تندرویِ تندروها به جایی ‌رسیده که در موضوعاتی مانند برجام نه تنها خواستار خروج دولت از این توافق شده‌اند بلکه همان اتفاقی را طلب می‌کنند که مطلوب دولت‌های آمریکا و اسرائیل است.

 

این خواسته‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی با نظام بین‌الملل فضایی تنازعی را تجربه می‌کند. شاید به همین دلیل بود که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، در سفر به یزد با بیان این جملات که «نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود، گرچه آن عده بسیار کم و محدود در کشورند» از افراطیون خواست تا دست از کارهای هزینه‌ساز خود بردارند.

 

مصطفی هاشمی‌طبا درباره این سخنان حسن روحانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین توضیح داد: من یا هر کس دیگری ممکن است سهواً حرفی بزنیم یا کاری کنیم که به ضرر همه تمام شود. اینکه گروهی مدام همنوا با دشمنان و بدخواهان نظام همراهی کنند با هیچ متر و معیاری توجیه‌پذیر نیست؛ به عنوان مثال عده‌ای شب و روز دولت را به خروج از برجام توصیه می‌کنند و حتی با لحنی آمرانه این خواسته‌شان را علنی می‌کنند. آن هم در شرایطی که دنیا می‌داند پشت کردن جمهوری اسلامی به توافق هسته‌ای برای نتانیاهو و ترامپ ایده‌‌آل‌تر از هر ایده‌آلی است.

 

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای در داخل باعث بدنامی شوند و آب به آسیاب دشمن بریزند.

 

او افزود:‌ این احتمال هم می‌رود که نفوذی‌ها به دستگاه‌های حاکمیتی نفوذ و کاری کنند تا برخی از کارهای خرابکارانه از درون دستگاه‌های حاکمیتی انجام شود. در چنین حالتی منفعت عمومی و البته حیثیت ملی ضربه می‌بیند.

 

مصطفی هاشمی‌طبا در پایان گفت: تندروها باید بدانند کارهایشان دشمنان ایران را شاد می‌کند و به آنها فرصت می‌دهد تا بتوانند با فراغ بال بیشتری جمهوری اسلامی را تحت فشارهای مختلف قرار دهند. واقعاً اینکه ازبرخی تریبون‌های با دشمنان هم‌صدایی می‌شود اتفاقی است که با وطن‌دوستی و تعصب نسبت به نظام اسلامی کاملاً در تناقض است./ اعتمادآنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر