کد خبر: 7364
A
با صدور پیامی

فراکسیون امید خواستار برخورد با خاطیان حادثه ریلی شد

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با بازماندگان دو حادثه تروریستی حله و همچنین حادثه ریلی سمنان از مسئولین مربوطه درخواست کرد تا نسبت به این مسائل پیگیری‌های لازم را انجام داده و گزارش دقیقی را به مردم ارائه دهند.

فراکسیون امید خواستار برخورد با خاطیان حادثه ریلی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با بازماندگان دو حادثه تروریستی حله و همچنین حادثه ریلی سمنان از مسئولین مربوطه درخواست کرد تا نسبت به این مسائل پیگیری‌های لازم را انجام داده و گزارش دقیقی را به مردم ارائه دهند.

 متن این بیانیه به شرح زیر است:

"ملت شریف ایران

در روزهایی که هم‌وطنان ما در تدارک برگزاری آیین‌های عزاداری دهه آخر ماه صفر بودند دو حادثه ناگوار و غیرقابل اغماض قلوب همه مردم این سرزمین را جریحه‌دار و ایران عزیز را داغدار کرد؛ انفجار تروریستی حلّه و شهادت زائران کربلای حسینی و فاجعه‌ای که در مسیر ریلی زائران حرم رضوی حادث شد اگرچه ریشه‌های متفاوت داشتند اما داغ‌هایی به سنگینی یکدیگر بر دل خانواده‌های قربانیان و همه هم‌وطنان نوع‌دوست ما نهادند.

نمایندگان شما در فراکسیون امید مجلس دهم ضمن ابراز همدردی با همه بازماندگان این دو حادثه تلخ و شریک‌دانستن خود در این عزای ملی، بر خود فرض می‌دانند تا درباره هر دو فاجعه پیگیری‌های لازم را انجام دهند. در همین راستا انتظار داریم با پیگیری جدی دستگاه دیپلماسی کشور، دولت عراق با همکاری نیروهای امنیتی نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با عاملان جنایت تروریستی حله و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از تکرار فجایع مشابه اقدام فوری نماید. ضمنا ضروری است مسئولین مربوطه در اسرع وقت نه تنها گزارش دقیقی از وقوع حادثه ریلی سمنان و قصور و تقصیرهای احتمالی به پیشگاه ملت بزرگوار تقدیم نمایند بلکه در راستای برخورد قاطع با خاطیان احتمالی و تدابیر بازدارنده و جبران آلام و ضربه‌های ناشی از این داغ عظیم برای خانواده‌های جان‌باختگان اقدام عاجل نمایند. بدون شک نمایندگان ملت صبور ایران تا روشن‌شدن نتایج قطعی تحقیق و برخورد با خاطیان تمام مساعی خود را به کار خواهند بست."

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر