کد خبر: 73652
A

آیت الله سعیدی:دیدن مقام معظم رهبری در خواب، ثواب زیارت امام رضا(ع) را دارد/ رهبری از نمونه‌های اولیای الله در زمان حال هستند

امام جمعه قم با اشاره به اینکه فرصت‌ها به سرعت درحال گذر هستند و باید با تیزهوشی از این فرصت‌ها بهره لازم را برده و با پیروی از پیامبر(ص) گام‌های موثری را برداریم یادآور شد: اگر حضرت محمد(ص) را به عنوان الگو قرار دهیم می‌توانیم به مقام ولایت و اولیای الله دست یابیم و نمونه‌های این افراد را نیز در زمان معاصر در کسوت‌های مختلف داریم که در این خصوص میتوان به آیت الله بهجت نیز اشاره کرد. وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز از دیگر نمونه‌های اولیای الله در زمان حال هستند، تاکید کرد: اگر شخصی در خواب خود مقام معظم رهبری را ببیند ثواب زیارت امام رضا(ع) برای این شخص نوشته خواهد شد چراکه امام رضا(ع) نظر ویژه‌ای به مقام معظم رهبری دارند.

آیت الله سعیدی:دیدن مقام معظم رهبری در خواب، ثواب زیارت امام رضا(ع) را دارد/ رهبری از نمونه‌های اولیای الله در زمان حال هستند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دیدار با آیت الله سعیدی که در سالن جلسات محراب برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال وارد چهل سال دوم حیات بسیج می‌شویم، اظهار کرد: این حیات جدید با بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر عصر جدید اهداف انقلاب برای تمدن نوین اسلامی از مسیر مردم سالاری اسلامی همزمان شده است.

وی از نقش و رسالت سنگین بسیج در این راستا یاد کرد و گفت: امیدواریم بسیج با بهره‌گیری از تجربه گران سنگ بسیج در چهل سال نخست خود و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری بتواند یک نوگرایی را با رویکردهای نوین انقلاب اسلامی بکارگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در نظرداریم در این حیات دوم اقدامات عملیاتی و جامع را در سطح کشور و در راستای منویات مقام معظم رهبری محقق سازیم.

آیت الله سید محمد سعیدی نیز در ادامه خاطرنشان کرد: قران کریم راه را به ما نشان داده است و اگر انسان مومن و مسلمان باشد خداوند پیامبر اکرم(ص) را به عنوان بهترین الگو برای ما قرار داده است.

وی با بیان اینکه خداوند نمونه‌های دیگری را نیز به عنوان الگو قرارداده است، تصریح کرد: پیامبر(ص) مقامی دارد که حتی شخصی جایز به فکر کردن در این رابطه هم نیست.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه فرصت‌ها به سرعت درحال گذر هستند و باید با تیزهوشی از این فرصت‌ها بهره لازم را برده و با پیروی از پیامبر(ص) گام‌های موثری را برداریم یادآور شد: اگر حضرت محمد(ص) را به عنوان الگو قرار دهیم می‌توانیم به مقام ولایت و اولیای الله دست یابیم و نمونه‌های این افراد را نیز در زمان معاصر در کسوت‌های مختلف داریم که در این خصوص میتوان به آیت الله بهجت نیز اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز از دیگر نمونه‌های اولیای الله در زمان حال هستند، تاکید کرد: اگر شخصی در خواب خود مقام معظم رهبری را ببیند ثواب زیارت امام رضا(ع) برای این شخص نوشته خواهد شد چراکه امام رضا(ع) نظر ویژه‌ای به مقام معظم رهبری دارند.

آیت الله سعیدی ابراز کرد: در عصر حاضر شایسته‌ترین افرادی که می‌توانند از پیامبر(ص) الگو گیری کنند و به اولیای خدا تبدیل شوند بسیجیان هستند چراکه در زمان جنگ نیز شاهد نقش و تاثیر بسیار بالای بسیج بودیم.

وی اضافه کرد: انسان همیشه در خطر است و اگر به فساد کشیده شود می‌تواند جامعه‌ای را به فساد بکشاند و هرچقدر که مقام این انسان بیش‌تر افراد بیش‌تری را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد در نتیجه باید مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

منبع: قم نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    اینا دیگه کی هستن!!!!!!!!! خدااااااااا

  • ناشناس

    آقای سعیدی این اظاهرات رو تکذیب کرد.
    https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/08/23/2140649/

  • ناشناس

    آقای سعیدی این اظاهرات رو تکذیب کرد.
    https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/08/23/2140649/

ارسال نظر