کد خبر: 73710
A

بیانیه مخالفت آیت الله علوی گرانی مرجع تقلید شیعیان با افزایش قیمت بنزین / نمایندگان مجلس با قاطعیت جلوی التهاب معیشتی بایستند+ متن بیانیه

آیت الله العظمی «محمدعلی علوی گرگانی» از مراجع تقلید شیعه، با صدور بیانیه ای از افزایش قیمت بنزین و ایجاد فشار معیشتی به مردم در شرایط فعلی اظهار نگرانی کردند معظم له در این بیانیه بر تجدید نظر در تصویب و اجرای طرح افزایش بنزین تأکید کردند. .

بیانیه مخالفت آیت الله علوی گرانی مرجع تقلید شیعیان با افزایش قیمت بنزین / نمایندگان مجلس با قاطعیت جلوی التهاب معیشتی بایستند+ متن بیانیه
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ حضرت آیت الله العظمی «محمدعلی علوی گرگانی» از مراجع تقلید شیعه، با صدور بیانیه ای از افزایش قیمت بنزین و ایجاد فشار معیشتی به مردم در شرایط فعلی اظهار نگرانی کردند.

 

معظم له در این بیانیه بر تجدید نظر در تصویب و اجرای طرح افزایش بنزین تأکید کردند.

 

بیانیه آیت الله علوی گرگانی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

 

خبر ناراحت کننده افزایش ناگهانی قیمت بنزین در شرایط فعلی که اثر تحریم ها و افزایش غیرمتعارف ارز بر زندگی مردم فشار زیادی را وارد کرده است موجب ناراحتی شدید اینجانب گردیده است.

 

تمام مسئولین دلسوز و مدیران مملکتی باید توجه داشته باشند که در شرایط فعلی ایجاد آرامش در جامعه و دوری از پرداختن به مسائل حاشیه ای و حفظ وحدت ملی، پرهیز از ایجاد التهاب در جامعه مخصوصا در وضعیت اقتصادی مردم یک اصل مهم می باشد. لذا هرگونه رفتاری که موجب بروز مشکلات معیشتی بیشتر در شرایط فعلی برای مردم شود، از نظر اینجانب ناپسند و برخلاف مصالح ملی است.

 

اینجانب از همه نمایندگان مجلس می خواهم که با قاطعیت جلو ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را گرفته و از دولت محترم نیز می خواهم که تا دیر نشده در تصمیم خود تجدید نظر کرده و با همفکری کارشناسان دلسوز و متعهد و به کارگیری جوانان مومن و متعهد و نخبه به تقویت تولید داخلی و حل اساسی مشکلات آن اهتمام ورزند.
 
بیانیه آیت‌الله علوی گرگانی درباره افزایش قیمت بنزین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر