کد خبر: 73771
A
استاندار زنجان:

حمایت رهبری از اصلاح نرخ بنزین، فصل‌الخطاب است/ تمام مردم زنجان، قانون سهمیه‌بندی بنزین را رعایت می‌کنند

استاندار زنجان گفت: سهمیه‌بندی و اصلاح نرخ بنزین، مصوبه سران قوا است که این تصمیم کارشناسی در جلسه درس خارج فقه امروز نیز مورد حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت که حمایت ایشان فصل‌الخطاب تمام مردم و مسئولان در اجرای این برنامه ملی است.

حمایت رهبری از اصلاح نرخ بنزین، فصل‌الخطاب است/ تمام مردم زنجان، قانون سهمیه‌بندی بنزین را رعایت می‌کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ فتح‌الله حقیقی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به عنوان یک سرباز نظام و خدمتگزار مردم، فرمایش رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب خود قرار می‌دهم.

وی تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان باید فرمایش ایشان را مد نظر قرار داده و برای اجرایی و عملیاتی کردن آن نهایت تلاش خود را انجام دهند.

حقیقی ضمن تقدیر از رفتار مردم استان زنجان در برخورد با این تصمیم نظام، افزود: از تمام مردم و جوانان استان زنجان تقدیر و تشکر می‌کنم هرچند مردم عزیز ما نگرانی‌هایی داشتند ولی خوشبختانه مردم استان زنجان، بهترین رویکرد و واکنش را در سطح کشور نسبت به این موضوع از خود نشان دادند.

استاندار زنجان تصریح کرد: تمام مردم و مسئولان استان زنجان، تصمیم و اقدام ملی در خصوص سهمیه‌بندی بنزین را رعایت می‌کنند تا مشکلی از این بابت ایجاد نشود.

مقام عالی دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: بعد از اجرایی شدن این موضوع، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را مامور کردم تا با حضور در صداوسیما موارد لازم را از نظر مباحث اقتصادی، عدم نگرانی مردم و امکاناتی که از بابت این سهمیه‌بندی سوخت ایجاد و مبالغی که به حساب مردم واریز خواهد شد را به طور کامل تشریح کنند.

وی تصریح کرد: این مسئولان تاکنون ۲ مرحله در برنامه‌های صداوسیما حضور یافته و به تشریح موضوع پرداخته‌اند و نکته بسیار مهم این است که تمام عواید این اقدام و تصمیم ملی به حساب مردم واریز خواهد شد که به زودی عملیاتی می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، نگران نباشند، خاطرنشان کرد: اداره کل پست استان به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه کارتهای سوخت است.

وی افزود: در خصوص سهمیه بنزین این افراد نیز جای هیچ‌گونه نگرانی نیست زیرا سهمیه‌ای که به این کارت‌ها منظور شده تا ۶ ماه ذخیره می شود.

حقیقی ادامه داد: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند نیز می‌توانند در ساعات اداری و غیراداری به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کنند تا مشکل آن‌ها برطرف شود.

استاندار زنجان در خصوص نظارت بر بازار و قیمت کالاها و خدمات نیز گفت: هفت کمیته بعد از این اقدام در استان تشکیل شده که یکی از آن‌ها تنظیم بازار است که به صورت روزانه جلسه تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد به دلیل اصلاح نرخ سوخت، قیمت کالا و خدمات را گران کند زیرا این ۲ موضوع ربطی به هم ندارند. 

حقیقی خاظرنشان کرد: تمام مسئولان اجرایی، نظامی، قضایی و امنیتی استان زنجان در این زمینه با یکدیگر هماهنگ هستند و در صورت مشاهده با افزایش قیمت کالاها و خدمات برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: بنده نیز پنجشنبه این هفته / ۳۰ آبان/ با حضور در شبکه استانی سیمای مرکز زنجان (اشراق) عملکرد ۱۱ ماهه از حضور خود در این استان و مسائل مربوط به اصلاح نرخ سوخت را به مردم استان گزارش خواهم داد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر