کد خبر: 73922
A

نشست غیر علنی مجلس برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور

عضو هیات‌رئیسه مجلس از نشست غیرعلنی پارلمان برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور با حضور مقاماتی از سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.

نشست غیر علنی مجلس برای بررسی مسائل امنیتی روزهای اخیر در کشور

به گزارش دیده بان ایران؛  اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز هیات رئیسه مجلس، گفت: طبق تصمیم هیات رئیسه هفته آینده مجلس نشست غیرعلنی خواهد داشت.

وی افزود: در این نشست که روز یکشنبه 3 آذر برگزار خواهد شد مسائل امنیتی روزهای اخیر و مسائل اقتصادی مربوط به گرانی قیمت بنزین و کنترل و نظارت بر بازار مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مقاماتی از سپاه و وزارت اطلاعات گزارشی را از مسائل امنیتی کشور در این روزها به مجلس ارائه خواهند داد.

عضو هیات رئیسه مجلس، اظهار داشت: همچنین در این نشست که آقای محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و آقایان فرهاد دژپسند و رضا رحمانی وزرای اقتصاد و صنعت نیز در آن حضور خواهند داشت موضوع پرداخت درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین به حساب مردم و دیگر مسائل مربوط به این بخش مورد بررسی قرار می‌گیرد و مدعوین به جلسه نیز گزارش‌های خود را ارائه خواهند کرد. 

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقاماتی از سازمان بازرسی و سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه حضور خواهند یافت و گزارشات خود را از نظارت بر بازار و کنترل بر قیمت‌ها و روند مربوط به این بخش به نمایندگان ارائه خواهند کرد. 

عضو هیات رئیسه مجلس در پایان گفت: علاوه بر این چنانچه امضاهای استیضاح آقای محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی از حد نصاب پایین‌تر نیاید جلسه استیضاح وی در هفته آینده برگزار خواهد شد. / فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر