کد خبر: 74108
A

خبرگزاری فارس: دعوت از آیت‌الله مصباح‌ برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران: از شما تقاضا داریم در این نهاد مهم انقلاب که هر اقدامش در ظهور امام زمان مان تاثیر بسیار دارد، ایفای نقش نموده و وظیفه و رسالت انقلابی تان را بیش از پیش کامل کنید. ما همچون تشنگانی هستیم که منتظر قدوم پر برکت شما هستند.

خبرگزاری فارس: دعوت از آیت‌الله مصباح‌ برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان

به گزارش دیده بان ایران، خبرگزاری فارس نوشته است که جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای از آیت الله محمد تقی مصباح‌یزدی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

در بخشی از این پیام آمده؛ 

حضرت علامه؛ شما بعد از 70 سال مبارزه با جهل، انحراف و التقاط، بهتر از ما دست های خبیث و آلوده به خون جوانان برومند مسلمان ما را می بینید؛ شما بهتر از ما خصم و دندان های کینه توزانه شان را برای دریدن همه عقایدمان درک می کنید؛ راضی نشوید که ما مردم مسلمان ایران از برکت وجود شما در مجلس خبرگان محروم بمانیم. 

از شما تقاضا داریم در این نهاد مهم انقلاب که هر اقدامش در ظهور امام زمان مان تاثیر بسیار دارد، ایفای نقش نموده و وظیفه و رسالت انقلابی تان را بیش از پیش کامل کنید. ما همچون تشنگانی هستیم که منتظر قدوم پر برکت شما هستند.

ما دانشجویان از شما می‌خواهیم دعوت ما را برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری پذیرفته و با حضور خود، دل های سخت دشمنان مان را از انقلاب اسلامی ناامید تر و خشمگین تر کنید.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر