کد خبر: 74243
A

هاشمی: نگرانی‌های مردم پس از فروکش کردن اعتراضات را مدیریت کنیم

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین امنیت فضای انتخاباتی در انتخابات پیش رو هشدار داد.

هاشمی: نگرانی‌های مردم پس از فروکش کردن اعتراضات را مدیریت کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ همایون هاشمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: به عنوان یک مددکار اجتماعی در خصوص اتفاقات اخیر کشور نگرانی خودم را نسبت به تبعات آن ابراز می‌کنم. یکی از بزرگترین تبعات بعد از فروکش کردن این اعتراضات، ناامیدی اجتماعی است که حاکمیت علی الخصوص دولت و سایر قوا باید از همه ظرفیت‌ها برای مدیریت این نگرانی فعال‌تر از قبل ورود کنند.

وی با بیان این که "حکومت باید صدای مردم را بشنود" تاکید کرد: شنیدن صدای مردم برای این است که درست تصمیم بگیریم. پس از همه ارکان نظام، احزاب و رجال سیاسی، روزنامه‌ها و لیدرهای جریانات سیاسی انتظار دارم که با در نظر گرفتن منافع ملی دست از دعواهای جناحی بردارند و یکدیگر را تخریب نکنند. همه باید به دولت کمک کنند تا کشور از این بحران به سلامت عبور کنند. بدانیم که همه ما سرنشینان یک کشتی هستیم.

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس ضمن انتقاد از سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین و قطع طولانی مدت اینترنت گفت: با وجود این انتقادات از دولت می‌خواهم تا با اعمال نظارت بر بازار مانع سوءاستفاده سودجویان و قاچاقچیان در افزایش قیمت کالاها بشود.

نماینده مردم مینادوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی  از گرانی بعضی کالاها طی چند روز اخیر انتقاد کرد و گفت: این افزایش قیمت‌ها علیرغم وعده‌های داده شده مردم را بیش از پیش نگران می‌کند. همچنین در توزیع کمک‌های معیشتی تعداد زیادی از خانوارها از قلم افتاده‌اند. انتظار می‌رود که دولت و دستگاه‌های ذی‌ربط نهایت دقت خود را به کار ببرند تا این کمک‌ها به دست مستحقان واقعی برسد.

هاشمی کمک‌های یارانه‌ای به مردم را روش منسوخ و پوسیده عنوان کرد و گفت: دولت باید به دنبال روش‌های کارآمدتری برود تا میزان اثربخشی منابع ملی افزایش یابد.

هاشمی در مورد قانون جامع حمایت از حقوق معلولان گفت: متاسفانه در سال جاری علی‌رغم مطالبات جدی جامعه معلولین، شاهد اجرای ناقص این قانون توسط دولت بودیم. پس با توجه به مراجعات و مطالبات جامعه معلولین از دولت می‌خواهم که پیش بینی‌های لازم را انجام دهد. با اجرایی شدن این قانون در بودجه ۹۸ ان‌شاءالله باری از دوش معلولین خصوصا در امر اشتغال برداشته شود.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی نسبت به تامین امنیت فضای انتخاباتی در انتخابات پیش رو هشدار داد و اظهار کرد: قلبا آرزو می‌کنم انتخاباتی سالم، بانشاط و اخلاقی داشته باشیم. باید از دستگاه‌های ذی‌ربط بخواهیم که به مر قانون عمل کنند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر