کد خبر: 74295
A
آیت‌الله خامنه‌ای، در دیدار بسیجیان با اشاره به حوادث اخیر:

به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت می‌شود

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار بسیجیان با اشاره به حوادث اخیر فرمودند: توطئه بسیار خطرناکی توسط مردم نابود شد.

به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت می‌شود
به گزارش دیده بان ایران؛ آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار بسیجیان گفتند: لازم میدانم تکریم و تعظیم عمیق خودم را به ملت بزرگ ایران به مناسبت حرکت پُرشکوهی که این چند روز انجام دادند، تقدیم کنم. حقیقتاً ملت ایران یک بار دیگر ثابت کرد که قدرتمند و باعظمت است.


رهبر انقلاب گفت: یک توطئه‌ی عمیقِ وسیعِ بسیار خطرناکی که آن‌همه پول خرج آن شده بود و زحمت کشیده بودند که بتوانند در یک بزنگاهی این حرکت را انجام دهند -حرکت تخریب، شرارت و آدمکشی که به‌واسطه‌ی قضیه‌ی بنزین فکر کردند فرصت پیدا شده و لشکر خود را وارد کردند- این حرکت به‌وسیله‌ی مردم نابود شد.


آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: بله؛ نیروی انتظامی، بسیج و سپاه وارد میدان شدند و در مواجهه‌ی سخت، کار و وظیفه‌ی خود را انجام دادند لکن کاری که ملت در این یک هفته‌ی قبل کردند، از هر حرکت میدانی بالاتر و مهم‌تر بود؛ حرکتی که از زنجان و تبریز شروع شد و به همه‌ی شهرهای کشور و حتی روستاها رسید و آخر هم در تهران این حرکت به این عظمت انجام گرفت.

 

ایشان فرمودند: آن دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی که پشت مانیتورها نشسته‌اند میفهمد که این حرکت یعنی چه. آنها تودهنی میخورند و وادار به عقب‌نشینی میشوند.

 

به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود

 

رهبر انقلاب فرمودند: به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

 

آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: بسیج مستضعفین از روز اولی که به وجود آمد، هیچ نظیر و مشابهی در دنیا نداشت.

 

ایشان فرمودند: هیچ چیز بسیج، وارداتی نیست و حرکتی صددرصد متکی به انقلاب و اندیشه‌ی اسلامی [است] که خدا به قلب امام وارد کرد. شاید بتوان گفت که بسیج بزرگ‌ترین شبکه‌ی فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا است.

 

آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: تشکیل بسیج، مصداق تام و تمام تبدیل تهدید به فرصت است. این حقیقت بسیج است. تهدیدهای زیادی داریم که با ابتکار بسیج باید به فرصت تبدیل بشود.

 

رهبر انقلاب گفت: بنابراین به برکت بسیج، تهدیدها دیگر برای ما تهدید نیست و تبدیل به فرصت میشود.

 

در حال تکمیل است..

 

منبع: پایگاه خبری رهبر انقلاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر