کد خبر: 74332
A
استادی که خودش را اهل بهشت می داند:

ابوالفضل بهرام پور؛ استاد جنجالی امروز شبکه های مجازی کیست؟

ابوالفضل بهرام پور، متولد ۱۳۲۰ شمسی در شهر زنجان است. کارشناسی ارشد ادبیات و علوم قرآنی از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دارد. ایشان مدرس روش ترجمه و تفسیر بوده، موسس دفتر ترجمه و تفسیر دار القرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تهران است.

ابوالفضل بهرام پور؛ استاد جنجالی امروز شبکه های مجازی کیست؟

به گزارش دیده بان ایران، از صبح امروز یک ویدیو چند دقیقه ای در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن یک استادم علوم قرانی و کارشناس صدا و سیما در  اظهاراتی عجیب می گوید کسانی که که در حوادث اخیر بازداشت شده اند باید "زجرکش" بشوند. علنی هم باید این مجازات اتفاق بیفتد. او می گوید من قبول ندارم که یک عده جوان احساساتی شده اند و اشتباه کرده اند و حالا رهایشان کنیم نه!! باید دست و پایشان بریده شود تا دیگر هوس اینگونه کارها (اعتراض) به مغرشان خطور نکند.

ابوالفضل بهرام پور، متولد ۱۳۲۰ شمسی در شهر زنجان است. کارشناسی ارشد ادبیات و علوم قرآنی از دانشکده الهیات دانشگاه تهران دارد. ایشان مدرس روش ترجمه و تفسیر بوده، موسس دفتر ترجمه و تفسیر دار القرآن و سازمان تبلیغات اسلامی تهران است.ابوالفضل بهرام پور متولد ۱۳۲۰ شمسی در زنجان می باشد. ایشان از قرآن پژوهان کوشای معاصر است که از سالهای پیش از انقلاب در تالیف کتب درسی با شهید آیت‌الله محمد حسین بهشتی و شهید باهنر در زمینه ی مسائل قرآنی و دینی همکاری داشته‌ است. همچنین محمد اسماعیل صائنی و عز الدین زنجانی از اساتید برجسته ایشان بوده‌اند. کوشش و هدف اعلای ایشان ناظر به آسان سازی فهم قرآن برای عامه ی مردم است. دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی ( فوق لیسانس ادبیات و علوم قرآنی از دانشگاه تهران ) است.

او چند سال قبل به خبرگزاری فارس گفته بود که  یکی از علت‌های استقبال مردم از کلاس تفسیرش این است که او عامیانه و آسان تفسیر قرآن را بیان می‌کند.

من خودم را اهل بهشت می‌دانم، اهل جهنم نمی‌دانم که بگویم خدا یک خدای بی‌نظمی است، گفت: «فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ وَ مَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ»، هر کس ذره کم وزنی خوبی یا بدی کند، کف دستش می‌گذاریم، خدا را مفتاح حساب می‌دانم، منتها پر رو نیستم که عذر پیدا کنم، امام خمینی(ره) یک وقت فرمودند:‌ هر لحظه احساس پیروزی کردی، همان لحظه، شکست خوردی.

 

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    اون بدبخت کیه که داره دستش را میبوسه

ارسال نظر