کد خبر: 74335
A

روحانی: خودم هم از تاریخ سهمیه بندی بنزین خبر نداشتم/ من و رئیس دو قوه دیگر نوشتیم و امضا کردیم تا رهبری مطمئن باشند همه موافق هستند

طرح افزایش قیمت بنزین طرح سران سه قوه است. بعد از تصویب مصوبه را خدمت رهبری دادیم و ایشان تاکید کردند سران سه قوه هر سه موافقید دقیقا؟ من برای اینکه ایشان اطمینان پیدا کنند با دستخط من و رئیس دو قوه دیگر نوشتیم و امضا کردیم تا ایشان مطمئن باشند نظر همه است.

روحانی: خودم هم از تاریخ سهمیه بندی بنزین خبر نداشتم/ من و رئیس دو قوه دیگر نوشتیم و امضا کردیم تا رهبری مطمئن باشند همه موافق هستند

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ رئیس جمهور عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور همیشگی مردم در صحنه و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، تاکید کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه که روزهای گذشته نمونه روشن آن را در شهرهای مختلف کشور دیدیم، دنیا را تکان می دهد و در برابر عظمت و بزرگی این مردم ما هرچقدر خدمت کنیم ناچیز است.

بخش‌های مهم سخنان روحانی را در ادامه بخوانید: 

- هرچقدر خدمت کنیم در برابر عظمت مردم ناچیز است.

- توسعه شبکه راه آهن موجب تحول در کشور می شود.

- در دولت یازدهم و دوازدهم علاوه بر مذاکرات برجام کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

- تسلیم ناپذیری ملت ایران یک افتخار بزرگ است.

- فرهنگ بسیجی یعنی انجام کار و خدمت داوطلبانه.

- حضور همیشگی مردم در صحنه حماسه بزرگی است که دنیا را تکان می‌دهد.

- سال ۹۵ اعضای دولت با گرانی بنزین مخالفت کردند. در سال ۹۶ هم رئیس مجلس و کمیسیون تلفیق مانع گرانی بنزین شدند. در اوایل سال ۹۷ هم تحریم‌ها مانع از افزایش قیمت بنزین شد.

- در اواسط سال ۹۸ قرار بود قیمت بنزین تغییر کند که یک خبرگزاری چند روز قبلش این خبر را اعلام کرد، به همین دلیل آن را به بعد موکول کردیم.

- طرح افزایش قیمت بنزین طرح سران سه قوه است. بعد از تصویب مصوبه را خدمت رهبری دادیم و ایشان تاکید کردند سران سه قوه هر سه موافقید دقیقا؟ من برای اینکه ایشان اطمینان پیدا کنند با دستخط من و رئیس دو قوه دیگر نوشتیم و امضا کردیم تا ایشان مطمئن باشند نظر همه است.

- رهبری گفتند سران سه قوه اگر چیزی تصویب کنند من حمایت می‌کنم.

- از تاریخ سهمیه بندی بنزین خودم هم خبر نداشتم. 

- موضوع بنزین را به وزیر کشور و شورای امنیت کشور واگذار کردم. این را من به وزیر کشور گفتم این مصوبه و تصمیم ما است. گفتم اجرایش با شما و صداوسیما، بروید و به من هم نگویید و هر وقت شما مناسب دیدید بروید و اجرا کنید. شبی که اجرا شد من هم نمی‌دانستم که این هفته است یا آن هفته. گفته بودم که هر شبی مناسب بود اجرایش کنید.

- من هم صبح جمعه فهمیدم قیمت تغییر کرده، چون به شورای امنیت کشور واگذار کرده بودم البته قیمت در سران سه قوه مصوب شده بود.

- دشمن با تمام قدرت از شب شنبه (بعد از اصلاح قیمت انرژی) وارد صحنه شدند و فکر می‌کرد تا ماهها این آشوب ادامه پیدا می کند.

- بهترین پاسخ به مزدوران و وطن فروشان را مردم دادند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر