کد خبر: 74563
A
رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست با استانداران:

موضوع امنیت، اقتدار و منافع ملی نباید در چهارچوب رقابت‌های سیاسی استفاده شود/ مردم ما پشت انقلاب هستند

وزیر کشور گفت: علی‌رغم همه اتفاقات و اقدامات شبکه‌های معاند و ضد انقلاب، مردم ما پشت انقلاب هستند و همه با اراده پشت سر دولت و رهبری هستند و ثابت خواهیم کرد راه مقاومت و استقامت، راه اصلی مردم و انقلاب است.

موضوع امنیت، اقتدار و منافع ملی نباید در چهارچوب رقابت‌های سیاسی استفاده شود/ مردم ما پشت انقلاب هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه نشست با استانداران با اشاره به جلسه فوق گفت: باتوجه به شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس مقرر شد استانداران در این جلسه حضور پیدا کنند و مسیر برگزاری را مرور کنیم.

وی ادامه داد: در کنار این موضوع، در رابطه با حوادث اخیر هم استانداران گزارشی دادند و مقرر شد همه موارد را جمع بندی کنند تا ما بتوانیم با شرایط لازم هر استان تصمیمات مناسب بگیریم. امیدواریم با استفاده از این تجربیات امنیت مردم عزیز را تامین کنیم. 

وزیر کشور خاطر نشان کرد: علی‌رغم همه اتفاقات و اقدامات شبکه‌های معاند و ضد انقلاب، مردم ما پشت انقلاب هستند و همه با اراده پشت سر دولت و رهبری هستند و ثابت خواهیم کرد راه مقاومت و استقامت راه اصلی مردم و انقلاب است.

وی افزود: حتما توضیحات بیشتری درباره این موضوع داده خواهد شد، برخی از افراد و جریان‌ها هم فکر کردند بستر مناسبی پیدا کرده‌اند. این موضوع امنیت، اقتدار و منافع ملی است و نباید در چارچوب رقابت‌های سیاسی و منفعت های سیاسی استفاده کنیم.

ادامه دارد....

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر