کد خبر: 74577
A
بهروز نعمتی:

راه اعتراض مردم قهر با صندوق‌های رأی نیست/ مردم رأی ندهند کسانی متولی مجلس می‌شوند که حتی صدای اعتراض‌شان را نشنوند/ باید مشخص شود سهم مجلس و دولت از نارضایتی‌های اخیر چقدر است

بهروز نعمتی، عضو هیات‌رئیسه مجلس دهم، با اشاره به اینکه مردم از شرایط فعلی ناراحت هستند و این نارضایتی ممکن است در حضور مردم پای صندوق‌های رأی اثر بگذارد، گفت: نارضایتی وجود دارد ولی اگر مردم با صندوق‌های رأی قهر کنند، ممکن است کسانی به مجلس راه یابند که صدای همین اعتراضات و نارضایتی‌ها را هم نشنوند.

راه اعتراض مردم قهر با صندوق‌های رأی نیست/ مردم رأی ندهند کسانی متولی مجلس می‌شوند که حتی صدای اعتراض‌شان را نشنوند/ باید مشخص شود سهم مجلس و دولت از نارضایتی‌های اخیر چقدر است

به گزارش دیده بان ایران؛  بهروز نعمتی، عضو هیات‌رئیسه مجلس دهم، با توجه به تشدید نارضایتی‌ها در جامعه دیدگاه خود را نسبت به حضور مردم پای صندوق‌های رأی این‌طور بیان کرد: ما می‌دانیم که نارضایتی بین مردم وجود دارد، اما اگر مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکنند، ممکن است افرادی متولی مجلس یازدهم شوند که اصلاً نارضایتی‌ها و اعتراضات مردم را نشنوند. 

 

نماینده مردم تهران در مورد اینکه با تشدید شرایط بد اقتصادی و تصمیمات غیرکارشناسانه، ناامیدی بین مردم تشدید می‌شود و نارضایتی‌ها بیشتر به چشم می‌آید اظهار کرد: نارضایتی بین مردم وجود دارد و شاهد اعتراضات مردمی هستیم، باید مشخص شود سهم هر یک از نهادها در این رابطه چقدر است.

 

عضو هیات‌رئیسه مجلس در توضیح این نکته که مجلس نمی‌تواند خودش را از دولت و حاکمیت در اتفاقات اخیر جدا کند گفت: در شرایط کنونی کشور باید مشخص شود مجلس چقدر در مشکلات پیش‌آمده اخیر و اعتراضات مقصر است و دولت تا چه حد قصور دارد.

 

نعمتی در واکنش به این موضوع که نارضایتی و اعتراضات اخیر در میزان حضور مردم پای صندوق‌های رأی اثرگذار است توضیح داد: درست است که مردم از شرایط ناراضی هستند، ولی آیا راه مقابله با شرایط و نارضایتی‌ها این است که مردم با صندوق‌های رأی قهر کنند و پای صندوق نروند؟ قطعاً راهش این نیست و حضور نیافتن مردم پای صندوق رأی و تحریم انتخابات اشتباهی بزرگ و استراتژیک است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امیدوارم تا زمان انتخابات فضا بهتر از شرایط کنونی شود تا شاهد حضور بیشتر مردم پای صندوق‌های رأی باشیم./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر