کد خبر: 74612
A
قاسم میرزایی‌نیکو:

آمار افراد بازداشتی و جان‌باخته حوادث اخیر باید منتشر شود/ افکار عمومی پاسخ می‌خواهد/ برای رسیدگی به حوادث اخیر اول باید آمار داشته باشیم

یک نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است برای پاسخ‌گویی به افکار عمومی باید آمار افراد جان باخته و بازداشتی حوادث اخیر منتشر شود.

آمار افراد بازداشتی و جان‌باخته حوادث اخیر باید منتشر شود/ افکار عمومی پاسخ می‌خواهد/ برای رسیدگی به حوادث اخیر اول باید آمار داشته باشیم

به گزارش دیده بان ایران، قاسم میرزایی نیکو درباره انتشار آمار بازداشت‌شدگان و جان‌باختگان حوادث اخیر کشور گفت: آمارها باید داده شود زیرا از طرق دیگری آمارهایی در حال انتشار است که گاهی محل بحث و سوال می‌شود.

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان باید آمارها را جمع‌آوری و آن‌ها را برای پاسخ به سوالات افکار عمومی منتشر کنند.

وی تاکید کرد: هم اکنون در خصوص اینکه چه تعداد افراد بازداشت و یا جان خود را از دست داده‌‌اند فقط گمانه‌زنی صورت می‌گیرد، حتی خود ما هم براساس گمانه‌زنی‌ها حدس می‌زنیم چه تعدادی افراد درگیر شده‌اند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر بنا باشد به این افراد رسیدگی شود اول از همه باید آمار داشته باشیم.

وی در خصوص تشکیل کمیسیون ویژه از سوی نمایندگان برای رسیدگی به اتفاقات اخیر گفت: دوستان درخواستی دادند تا کمیسیون ویژه برای رسیدگی به آنچه که اتفاق افتاد تشکیل شود. برای تشکیل کمیسیون هم پانزده نفر از نمایندگان باید درخواست دهند تا به صحن بیاید و رأی بیاورد و پس از آن به کمیسیون بیاید تا رأی بگیرد./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر