کد خبر: 74623
A

استاندار تهران در گفت و گو با دیده بان ایران خبر داد؛ از فرمانداران خواسته ام به وضعیت افراد عادی کشته شده در اعتراضات رسیدگی کنند/ در جریان اعتراضات ۲۰۲۱تن تهران بازداشت شدند

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران به تشریح اتفاقات رخ داده در جریان اعتراض های مردم این استان به افزایش قیمت بنزین پرداخت و گفت:در اعتراض‌های اخیر در استان‌تهران، ۲۰۲۱تن بازداشت‌شده‌اند.

استاندار تهران در گفت و گو با دیده بان ایران خبر داد؛  از فرمانداران خواسته ام به وضعیت افراد عادی کشته شده در اعتراضات رسیدگی کنند/ در جریان اعتراضات ۲۰۲۱تن تهران بازداشت شدند
دیده بان ایران ؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در گفت و گو با خبرنگار دیده بان ایران به تشریح اتفاقات رخ داده در جریان اعتراض های مردم این استان به افزایش قیمت بنزین پرداخت و گفت:در اعتراض‌های اخیر در استان‌تهران، ۲۰۲۱تن بازداشت‌شده‌اند.

 

این مقام‌ارشد دولتی همچنین به دیده بان ایران گفت:اعتراض ها در تهران و شهرستان ها تا دوشنبه27 آبان ماه ادامه داشت و پس از روند اعتراض ها کند شد.در جریان این اتفاقات۲۹پمپ بنزین آتش گرفته است و همچنین ۴۰بانک آسیب جدی دیده‌اند؛ حدود ده فرما‌نداری دچار خسارت شده اند. همچنین درجریان اعتراض های اخیر 47 فروشگاه زنجیره ای هم آتش‌گرفته یا خالی شده‌اند.
 
استاندار تهران از دستور خود به فرمانداران برای رسیدگی به وضعیت افراد عادی کشته شده در حوادث اخیر خبر داد. 

 محسنی بندپی افزود: شمار کشته‌شدگان اعتراض‌ها در استان‌تهران خبری ندارم؛ دادستانی از ما خواسته است آماری از کشته شدگان بیان نکنیم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر