کد خبر: 74655
A

ساز جدایی دبیرکل جبهه پایداری پس از ثبت‌نام؛ مستقل آمده‌ام/ پاکت روضه‌خوانی و منبر را هزینه انتخابات می‌کنم/ حواشی روز سوم ثبت‌نام کاندیداهای مجلس

در سومین روز از ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم، دبیر کل جبهه پایداری و کاندیدهای دیگر، نامزدی خود را در مجلس یازدهم اعلام کردند.

ساز جدایی دبیرکل جبهه پایداری پس از ثبت‌نام؛ مستقل آمده‌ام/ پاکت روضه‌خوانی و منبر را هزینه انتخابات می‌کنم/ حواشی روز سوم ثبت‌نام کاندیداهای مجلس

به گزارش دیده بان ایران؛ ثبت‌نام کاندیداهای مجلس برای رسیدن به ساختمان هرمی شکل میدان بهارستان همچنان ادامه دارد. 

با پاکت پول روضه‌خوانی در انتخابات شرکت می‌کنم

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی و نماینده تهران در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی مدارک خود را جهت کاندیداتوری مجلس یازدهم ارائه کرد.

عضو جبهه اصولگرایی در خصوص آخرین وضعیت و موضع جبهه پایداری در انتخابات مجلس گفت: جلسات ما برقرار است و من از همه به خصوص جوانان دعوت کردم که در این دور کاندید شوند اما فعلا به صورت مستقل در انتخابات شرکت می‌کنم، اما تفکرات من به این جبهه نزدیک‌تر است و در آینده ممکن است از طرف آنها شرکت کنم.

بنا به گزارش ایلنا، وی در خصوص شفافیت هزینه تبلیغات کاندیداها گفت: من به شدت طرفدار این موضوع هستم و اول از همه از خودم شروع می‌کنم من هیچ پولی از حوزه یا دانشگاه نمی‌گیرم و با پاکت روضه خوانی در انتخابات شرکت می‌کنم اکنون هم در دفتر آقای اراکی منبر داشتم و با پول آن تا اینجا آمدم برای همین پولی برای چاپ تراکت و تبلیغات ندارم.

یکی دیگر از حامیان سابق احمدی‌نژاد آمد

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس هشتم نیز حضور خود را در انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد. او یکی از حامیان محمود احمدی نژاد بود. 

همچنین ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین  و رحمت الله بیگدلی عضو حزب جمهوریت برای شرکت درانتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند.

۲۳۴۵ نفر در انتخابات شرکت کردند

اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در سومین روز انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سالروز تصویب قانون اساسی است، این مناسبت را خدمت ملت ایران تبریک می گویم. ما در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی جمع شدیم و مقدمات کار را فراهم کردیم تا انتخابات یازدهمین دوره مجلس برگزار شود.

بنا به گزارش مهر، سخنگوی وزارت کشور گفت: تا این لحظه دو هزار و ۳۴۵ نفر ثبت‌نام نهایی کردند و عده ای هم در حال ثبت نام و تکمیل فرایند داوطلبی خود هستند. امروز ۴۷۰ نفر ثبت نام نهایی کردند.

وی ادامه داد :به مقامات محترم که مشمول استعفا بودند توصیه‌ای دارم، طبق قانون اگر مقامات استعفا داده باشند از زمان ورودشان و ثبت نام در ستاد ثبت نام، علاوه بر استعفانامه، باید گواهی قبولی استعفا را نیز به همراه داشته باشند، تا امکان ثبت نام‌شان فراهم باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبان باید همراه مدارک و اسناد مورد نیاز که طبق قانون باید به همراه داشته باشند، کد ملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان خود را به همراه داشته باشند، تا فرآیند ثبت‌نام آنها به سهولت انجام شود. تا این لحظه از میان ثبت نامی‌ها ۲۷۰ خانم و مابقی آقایان هستند.

موسوی گفت: در شهرستان‌ها و بخش‌ها فرآیند تشکیل هیئت‌های اجرایی آغاز شده است و در برخی شهرستان‌ها نیز هیئت‌های اجرایی تشکیل شده و فرآیند را آغاز کردند و در برخی شهرستان‌ها در حال انجام فرایندهای مربوطه هستند./ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر