کد خبر: 74706
A
عضو فراکسیون امید:

شواهد نشان می‌دهد عارف کاندیدا نمی‌شود

بهروز بنیادی گفت: بنده در صورتی که تایید صلاحیت شوم و قصد تبلیغات برای انتخابات داشته باشم، حتما به طور شفاف میزان هزینه های تبلیغات را به مردم اعلام می‌کنم.

شواهد نشان می‌دهد عارف کاندیدا نمی‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛  بهروز بنیادی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل ثبت نام از داوطلبان این دوره از انتخابات مجلس در فرمانداری تهران،درباره کاندیداتوری محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در این دوره از انتخابات مجلس، گفت: بنده چیزی نشنیدم که آقای عارف گفته باشد که برای این دوره از انتخابات مجلس کاندیدا می‌شود یا خیر، اعلام رسمی هم نکرده‌اند اما شواهد نشان می‌دهد که حضور پیدا نکند.

وی همچنین درباره شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات، اظهار داشت: قطعا نمایندگان مجلس، به خصوص در دوره یازدهم بحث شفافیت مالی را به خوبی باید دنبال کنند چون جزو مطالبات مردم است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس تصریح کرد: بالاخره مردم حق دارند بدانند که نماینده‌ای که به او رأی داده‌اند، چقدر پول برای انتخابات هزینه کرده است.

بنیادی ادامه داد: شفافیت مالی جزو شاخص‌های اصلی نماینده است که بتواند در مجلس مطالبات مردم را پیگیری کند تا خدایی ناکرده مقهور خواسته‌های افراد و جناح ها نشود.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان خاطرنشان کرد: بنده در صورتی که تایید صلاحیت شوم و قصد تبلیغات برای انتخابات داشته باشم، حتما به طور شفاف میزان هزینه های تبلیغات را به مردم اعلام می‌کنم./ تسنیم

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر