کد خبر: 74736
A

هادی غفاری: مردم باید بدانند هزینه‌های بیش از یک میلیارد برای انتخابات از کجا آمده است/ برخی نمایندگان و سیاسیون در هتل‌های آن‌چنانی ناهار و شام می‌دهند

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) گفت: وقتی کاندیدایی بیش از یک میلیارد تومان برای حضور در انتخابات مجلس هزینه می‌کند، باید مردم بدانند که این هزینه از کجا آمده است.

هادی غفاری: مردم باید بدانند هزینه‌های بیش از یک میلیارد برای انتخابات از کجا آمده است/  برخی نمایندگان و سیاسیون در هتل‌های آن‌چنانی ناهار و شام می‌دهند

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) پس از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس درباره شفافیت هزینه‌های انتخاباتی‌اش گفت: این موضوع که بخشی از مطالبات مردم است کاملاً صحیح است. 

وی افزود: وقتی کاندیدایی بیش از یک میلیارد تومان برای حضور در انتخابات مجلس خرج می‌کند، باید مردم بدانند که این هزینه از کجا آمده است؟ و رأی‌دهنده هم باید تکلیف خود نسبت به او بداند. 

غفاری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی نمایندگان و سیاسیون در هتل‌های آن‌چنانی ناهار و شام می‌دهند، در حالی که خیلی از مردم چنین چیزی را نمی‌پذیرند. 

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) خاطرنشان کرد: نماینده‌ای که هزینه‌های گزافی را برای انتخابات مجلس انجام دهد وامدار مردم نیست بلکه وامدار جریانات و گروه‌های سیاسی است. 

وی با اشاره به اینکه از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات شرکت خواهد کرد،  ادامه داد: من روز گذشته تصمیم گرفتم وارد انتخابات مجلس شوم و پیش از آن تصمیم به این کار نداشتم. 

عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد: من به هیچ وجه به دنبال گدایی رأی نیستم./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر