کد خبر: 74788
A

نماینده اصولگرای مجلس: دولت شهید رجایی و آقای احمدی‌نژاد، پاکدستی محور کارشان بود

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: دولت شهید رجایی و دولت اول آقای احمدی‌نژاد، نشان دادند که به شدت به عدالت اجتماعی پایبند هستند و پاکدستی محور کارشان است.

نماینده اصولگرای مجلس: دولت شهید رجایی و آقای احمدی‌نژاد، پاکدستی محور کارشان بود

به گزارش دیده بان ایران، محمدمهدی زاهدی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید صف‌بندی‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان به چه صورت شکل بگیرد؟، گفت: به نظر من با توجه به عملکردی که دولت داشته و اینکه حامی اصلی دولت هم جریان اصلاح‌طلب بوده فکر می‌کنم مردم دیگر علاقه‌ای به جریان اصلاح‌طلب نداشته باشند.

این نماینده اصولگرای مجلس دهم تاکید کرد: از طرف دیگر جریان انقلابی و ولایی که مواضع خود را همیشه شفاف بیان کرده و با توده‌های مردمی همراه بوده است فکر می‌کنم این جریان اقبال خوبی داشته باشد.

وزیر علوم در دولت نهم در پاسخ به این سوال که جریان انقلابی و ولایی چه کارنامه و برنامه‌‌هایی برای انتخابات پیش رو ارائه خواهند داد؟، گفت: خیلی برنامه‌ها دارند. ما حداقل نمونه اولیه آن را در دولت شهید رجایی و در دولت اول آقای احمدی‌نژاد داریم، نشان دادند که به شدت به عدالت اجتماعی پایبند هستند و پاکدستی محور کارشان است.

وی با اشاره به دولت اول محمود احمدی‌نژاد گفت: مبارزه با فساد در چهارسال اول دولت ایشان را ببینید که چه وضعی داشته است. همچنین عدالت‌محوری و مردمی بودن و درمیان مردم بودن و اینکه امکانات کشور را به سمت روستاها و مناطق محروم سوق دادند و خیلی کارها انجام شده است.

زاهدی درباره امکان ورود احمدی‌نژاد به انتخابات مجلس یازدهم هم اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت این را باید از خودشان بپرسید./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر