کد خبر: 74835
A

داوطلبین ورود به مجلس ۶۰۶۶ نفر شدند/ فردا؛ آغاز ثبت‌نام خبرگان

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران درباره میزان ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از صبح امروز و در پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان تا این لحظه هزار و ۱۶۵ نفر شامل یک هزار و ۶۲ نفر مرد و ۱۰۳ زن ثبت‌نام کردند. وی افزود: کل داوطلبان از روز آغازین تا این ساعت ۶ هزار و ۶۶ نفر شامل ۶۶۹ زن و ۵ هزار و ۳۹۷ نفر مرد هستند و نسبت ۱۱ درصد زنان و ۸۹ درصد مردان ثبت‌نام‌کنندگان همچنان باقی است.

داوطلبین ورود به مجلس ۶۰۶۶ نفر شدند/ فردا؛ آغاز ثبت‌نام خبرگان

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران درباره میزان ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: از صبح امروز و در پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان تا این لحظه هزار و ۱۶۵ نفر شامل یک هزار و ۶۲ نفر مرد و ۱۰۳ زن ثبت‌نام کردند.

وی افزود: کل داوطلبان از روز آغازین تا این ساعت ۶ هزار و ۶۶ نفر شامل ۶۶۹ زن و ۵ هزار و ۳۹۷ نفر مرد هستند و نسبت ۱۱ درصد زنان و ۸۹ درصد مردان ثبت‌نام‌کنندگان همچنان باقی است.

موسوی در ادامه با بیان اینکه از صبح فردا جمعه ۱۵ آذر ثبت‌نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود، گفت: این ثبت نام تا روز ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ساعت ثبت‌نام‌های انتخابات مجلس خبرگان مانند ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح تا ۱۸ خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر