کد خبر: 74843
A
علی شکوری‌راد:

اعضای حزب اتحاد ملت فعلا فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند

علی شکوری‌راد از اعضای حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت خواست که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

اعضای حزب اتحاد ملت فعلا فرصت ثبت‌نام را از دست ندهند

به گزارش دیده بان ایران؛ علی شکوری‌راد، دبیرکل این حزب با صدور بیانیه‌ای از اعضای خود در سراسر کشور خواست که فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

وی در بخشی از بیانیه خود، عنوان کرده است که حوادث پس از افزایش قیمت بنزین، حزب اتحاد ملت را بر آن داشت که جمع‌بندی شش ماه پیش خود را مبنی بر اینکه «اصل بر شرکت در انتخابات است مگر آنکه مفهوم انتخابات شکل نگیرد» مجدداً مورد ارزیابى قرار دهد. 

شکوری‌راد در ادامه خاطرنشان کرده است که حوادث پیش آمده رویکرد انتخاباتى را براى اصلاح امور با چالش جدى مواجه ساخت. 

وی در بخش دیگری از بیانیه خود تصریح کرده است که حزب اتحاد ملت با صاحبنظران غیر حزبى مشورت و وضعیت ذهنى جامعه را نسبت به موضوع با دقت ارزیابى کرده است.

دبیرکل حزب اتحاد ملت در بخش پایانی این بیانیه با اشاره به توصیه شورای عالى سیاستگذارى اصلاح‌طلبان نسبت به ثبت نام اصلاح‌طلبانی که شرایط لازم را دارند، در بخش دیگر افزوده است: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نظر به احساس مسئولیت حزبی در قبال سرنوشت کشور و‌ مردم و با توجه به فرصت محدود ثبت‌نام، در بررسی‌های خود به این جمع‌بندی رسید که هنوز شرایط برای ارزیابی اینکه آیا مفهوم انتخابات شکل گرفته است یا نه؟ زود است و اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضای خود در سراسر کشور اعلام کرده‌است که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر