کد خبر: 74999
A
دیده بان ایران مطرح کرد:

قالیباف چگونه با ۲۸ میلیون تومان موجودی در حساب بانکی اش میخواهد تبلیغ کند؟/ ثبت نام قالیباف سنگ محک؛ ادعاهای شورای نگهبان درباره لزوم پاک دستی کاندیداها /آیا شورای نگهبان پرونده تخلفات مالی معاون قالیباف را مطالعه می کند؟!

اما با این وجود ثبت نام بانی شعار 4درصدی ها در شبکه های مجازی بدون واکنش نبود. عده ای از هواداران او با طعنه نوشتند که با حضور خلبان قالیباف بساط دولت حسن روحانی برچیده خواهد شد و مقدمات شکل گرفتن دولت انقلابی بعدی فراهم خواهد شد و عده ای دیگر اما در مقابل این اظهارات با پیش کشیدن تخلفات "عیسی شریفی" و پرونده املاک نجومی نوشتند: موضوع ثبت نام محمدباقر قالیباف سنگ محک خوبی خواهد بود برای شورای نگهبان تا به مردم ثابت کند که چقدر مبارزه با فساد و پاکدست بودن مجلس یازدهم برایش مهم است.

قالیباف چگونه با  ۲۸ میلیون تومان موجودی در حساب بانکی اش میخواهد تبلیغ کند؟/ ثبت نام قالیباف سنگ محک؛ ادعاهای شورای نگهبان درباره لزوم پاک دستی کاندیداها /آیا شورای نگهبان پرونده تخلفات مالی معاون قالیباف را مطالعه می کند؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ روز گذشته پس از حرف و حدیث های فروان "محمدباقر قالیباف" شهردار سابق تهران در دقیقه های آخر مهلت مقرر جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی وزارت کشور و از حوزه انتخابیه تهران نامزد شد. 

ثبت نامی که بدون حاشیه هم نبوده است چرا که شهردار پیشین تهران بدون طی مراحل تشریفات معمول و البته قانونی از درب پشت وزارت کشور وارد سالن ثبت نام شد و در حالیکه بسیاری از داوطلبین منتظر تکمیل فرایند ثبت نام خودشان بودند قالیباف مشغول گرفتن عکس یادگاری با شناسنامه اش بود.

هرچند معاون سیاسی وزارت کشور در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که نماینده قالیباف پیشتر این مراحل را طی کرده بود اما این نکته را تایید کرد که بعضی از افراد (شناخته شده) دیگر مثل سایر داوطلبان در صف انتخابات نشستند تا نوبت ثبت نامشان برسد.

اما با این وجود ثبت نام بانی شعار "چهار درصدی ها" در شبکه های مجازی بدون واکنش نبود. عده ای از هواداران او با طعنه نوشتند که با حضور خلبان قالیباف بساط دولت حسن روحانی برچیده خواهد شد و مقدمات شکل گرفتن دولت انقلابی بعدی فراهم خواهد شد و عده ای دیگر اما در مقابل این اظهارات با پیش کشیدن تخلفات "عیسی شریفی" و پرونده املاک نجومی نوشتند: موضوع ثبت نام محمدباقر قالیباف سنگ محک خوبی خواهد بود برای شورای نگهبان تا به مردم ثابت کند که چقدر مبارزه با فساد و پاکدست بودن مجلس یازدهم برایش مهم است.

اما از سوی دیگر مانند هر رخداد دیگر ی برخی کاربران با نگاه طنز گونه خوشان به این ماجرا واکنش نشان دادند. به طور مثال کاربری در همین رابطه نوشت: قالیباف در که دو سال قبل در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده بود موجو.دی حسابش در بانک ملی 3 میلیون تومان، در بانک شهر 25 میلیون تومان و یک باب مغازه 15 متری در بازار خیام مشهد است چگونه می خواهد پول ستادهای تبلیغاتی و انتخاباتش را جور کند؟

 

بیشتر بخوانید:

محمد باقر قالیباف، از در «چهار درصدی ها» کاندیدای مجلس یازدهم شد

هشدار رئیس ستاد انتخابات به صداوسیما درباره تبلیغات زودرس به نفع چند کاندیدا

حضور قالیباف، در وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات مجلس

 

 

*تحریریه دیده بان ایران

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر