کد خبر: 75169
A
غلامرضا انصاری:

مجلس آینده میان سه گروه اصلاح‌طلب، اصولگرا و تندرو تقسیم می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس آینده بین اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و عناصر تندرو تقسیم خواهد شد.

مجلس آینده میان سه گروه اصلاح‌طلب، اصولگرا و تندرو تقسیم می‌شود

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا انصاری در همین رابطه اظهار کرد: متاسفانه حضور نخبگان و چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل در دوران ثبت‌نام برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بسیار کمرنگ بود.

وی یادآور شد: همیشه که نباید منتظر باشیم به وقت وجود اقبال عمومی به انتخابات، چهره‌های سیاسی حضور پیدا کنند. به نظر من کنشگران سیاسی ملزم هستند در هر شرایطی در عرصه سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشند.

وی گفت: در جریان اصلاح‌طلبی بیشترین ابتکار و امید به صندوق رای است. اصلاحات ممکن نیست، مگر توجه و عنایت به صندوق رای. وقتی ما اعتقاد داریم اصلاحات را با نظر مردم انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای رای ندهند و با وجود نظارت استصوابی، باید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته باشیم و صداقت‌مان را با شعارهای داده شده در عمل اثبات نماییم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: به دلیل شرایط بد اقتصادی و قول‌هایی که در سال 96 توسط ریاست‌جمهور داده شد و همچنین بی‌تدبیری در موضوع بنزین بدون توجه به توجیه افکار عمومی و فشارهایی که به دهک‌های پایین درآمدی آمده‌ است، عوامل موثر در سرنوشت انتخابات آتی را باید عوامل سیاسی - اقتصادی دانست.

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: امیدوارم تمام کسانی که برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی احساس تکلیف کردند مورد پذیرش شورای نگهبان قرار گیرند؛ چراکه در شرایط رقابتی شاهد حضور مردم در صحنه انتخابات خواهیم بود. با توجه به این‌که در اعتراضات اخیر بخش قابل توجهی از حاشیه نشینان حضور داشتند، طبیعی است که مجددا ایجاد انگیزه برای طبقات اجتماعی نیاز به مواردی از جمله پذیرش اعتراضات مسالمت آمیز داشته باشد.

انصاری در پایان گفت: نظرم در مورد ترکیب مجلس آینده این است که بین اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و عناصر تندرو تقسیم خواهد شد. حالا باید دید فضا برای حضور اصلاح‌طلبان پس از بررسی صلاحیت ها به چه میزان فراهم می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر