کد خبر: 75243
A

برخی کاربران توئیتر، "وزیر جوان" را بلاک کردند!

آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات خبر داده که امروز برای مردم یک سورپرایز خواهد داشت. اینکه وزیر جوان چه دستاوردی را قرار است معرفی کند موضوعی است که در فضای مجازی بدان پرداخته و کاربران توئیتر درباره آن گمانه زنی هایی را انجام داده اند. از جمله این گمانه زنی ها راه اندازی "شبکه ملی اطلاعات " است. ظاهراً برخی کاربران توییتر بر این باورند که راه اندازی این شبکه ؛ در نهایت به فیلترینگ هوشمند اینترنت ختم خواهد شد. به همین دلیل نسبت به تصمیم آذری جهرمی واکنش نشان داده اند. از شب گذشته برخی از کاربران در توییتر با به راه انداختن هشتگ "بلاک کردن آذری جهرمی" و انتشار تصویر آن به این کمپین پیوسته اند. .

برخی کاربران توئیتر، "وزیر جوان" را بلاک کردند!

به گزارش دیده بان ایران؛ آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات خبر داده که امروز برای مردم یک سورپرایز خواهد داشت. اینکه وزیر جوان چه دستاوردی را قرار است معرفی کند موضوعی است که در فضای مجازی بدان پرداخته و کاربران توئیتر درباره آن گمانه زنی هایی را انجام داده اند. از جمله این گمانه زنی ها راه اندازی "شبکه ملی اطلاعات " است. 

ظاهراً برخی کاربران توییتر بر این باورند که راه اندازی این شبکه ؛ در نهایت به فیلترینگ هوشمند اینترنت ختم خواهد شد. به همین دلیل نسبت به تصمیم آذری جهرمی واکنش نشان داده اند. از شب گذشته برخی از کاربران در توییتر با به راه انداختن هشتگ "بلاک کردن آذری جهرمی" و انتشار تصویر آن به این کمپین پیوسته اند. .

بخوانید: 

ایرانی‌ها در توئیتر، جهرمی را سورپرایز کردند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر