کد خبر: 75411
A

جلال میرزایی: استیضاح وزیر نفت منتفی شد/ زنگنه به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ داده بود

جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به رایزنی نمایندگان مجلس و فضای کنونی کشور، استیضاح وزیر نفت منتفی و از دستور کار خارج شد.

جلال میرزایی: استیضاح وزیر نفت منتفی شد/ زنگنه به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ داده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر نفت از دستور مجلس خارج شد،‌ ادامه داد:‌ پس از نارضایتی ایجاد شده به دنبال اصلاح قیمت بنزین که طبیعی نیز بود،‌ برخی نمایندگان به دلیل اینکه مورد مشورت قرار نگرفته بودند،‌ موضوع استیضاح را مطرح کردند.

 

وی افزود:‌ تعدادی از نمایندگان بحث استیضاح وزیر نفت،‌ شماری استیضاح وزیر کشور و عده ای نیز استیضاح وزیر آموزش و پرورش را دنبال می کردند.

 

میرزایی تاکید کرد:‌ با این حال مشخص شد، جامعه و جریان های اجتماعی با وجود نارضایتی که از اصلاح قیمت سوخت داشتند اما  از استیضاح حمایتی نکردند و استقبالی از این موضوع نشد.

 

به گفته عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، موضوع استیضاح وزیر نفت بیشتر سیاسی بود و ماهیت سیاسی داشت.

 

وی گفت: با توجه به بازخورد این استیضاح، فعالان سیاسی و عقلای مجلس و نیروهای سیاسی بیرون از مجلس با توجه به شرایط کشور، استیضاح را مورد ارزیابی قرار دادند.  

 

میرزایی افزود:‌ با ارزیابی های صورت گرفته، در این ارتباط تجدید نظر شد و با توجه به تحریم و برگزاری انتخابات در اسفند ماه خود استیضاح کنندگان نیز بازنگری کردند و استیضاح از دستور خارج شد.

 

استیضاح وزیر نفت بعد از اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن از سوی برخی نمایندگان مجلس مطرح شد و بیژن زنگنه در دو نوبت با حضور در کمیسیون انرژی به سوالات استیضاح کنندگان پاسخ داده بود. /ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر