کد خبر: 75419
A
فعال سیاسی اصولگرا:

پایداری لیست جداگانه می‌دهد/ جبهه پایداری با شورای ائتلاف اصولگرایان در نهایت به توافق نمی رسد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پایداری ها مدل احمدی نژاد در سال 1384 را الگو قرار داده اند. در آن سال احمدی نژاد با مجموعه جریان اصولگرایی همراه نشد و صف خود را از شورای هماهنگی نیروهای انقلاب جدا کرد.

پایداری لیست جداگانه می‌دهد/ جبهه پایداری با شورای ائتلاف اصولگرایان در نهایت به توافق نمی رسد

به گزارش دیده بان ایران؛  هر چقدر که کاندیداتوری قالیباف حال اصولگرایان را خوب کرد، در عوض پایداری به هم ریخت و بیشتر و بیشتر ترغیب شد که مسیر جداگانه ای را برای انتخابات مجلس طی کند. با این وجود رایزنی ها همچنان ادامه دارد تا پایداری مجاب به ائتلاف با سایر مجموعه های اصولگرا شود.

بیژن مقدم درباره رویکرد جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پایداری مجموعه خیلی منسجمی نیست؛ فقط اسمی است که چند نفری حول آن جمع شده اند. آنها یک تفکر را نمایندگی می کنند و از این جهت قابل اعتنا هستند.

وی افزود: جبهه پایداری با شورای ائتلاف اصولگرایان در نهایت به توافق نمی رسد و جدای از این شورا لیست مستقلی را منتشر می کند. البته گفتگوها بین پایداری و شورای ائتلاف همچنان ادامه دارد. طبعا جریان شورای ائتلاف اصولگرایان تلاش خود را به کار گرفته تا پایداری ها را متقاعد به ائتلاف کند اما شخصا خیلی به این اتفاق خوشبین نیستم.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه پایداری همان راه انتخابات مجلس نهم را می رود، اظهار کرد: پایداری ها مدل احمدی نژاد در سال 1384 را الگو قرار داده اند. در آن سال احمدی نژاد با مجموعه جریان اصولگرایی همراه نشد و صف خود را از شورای هماهنگی نیروهای انقلاب جدا کرد.

مقدم افزود: مدل حرکتی پایداری با احمدی نژاد تفاوتی ندارد چون دیگران را قبول ندارند؛ اگر قبول داشتند بعد از این همه رایزنی، جلو می آمدند و با تنزلی که دو طرف از خود نشان می دادند، در نهایت با هم تفاهم می کردند و به نقطه مشترکی می رسیدند اما این اتفاق نمی افتد چون پایداری شورای ائتلاف را قبول ندارد بنابراین تلاش می کند که فقط چهره های خودش در لیست باشند./ نامه نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر