کد خبر: 75448
A

وزارت کشور ۹ محل تجمع در پایتخت تعیین کرد

تعیین محل مشخصی برای اعتراض ها، مساله جدیدی نیست و بابت آن یک کار کارشناسی در وزارت کشور انجام شده است. وی یادآور شد: بر اساس این بررسی کارشناسی ۹ محل در تهران انتخاب و مصوبه هیات دولت شد. حسن بیگی اظهارداشت: بنا شد افراد، گروه ها و احزابی که بنا دارند تجمعی داشته باشند، پس از دریافت مجوز، فراخوان خود را منتشر کنند. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این افراد می توانند در این مناطق جمع شوند و اعتراض خود را مطرح کنند و ما امنیت آنان را تامین می کنیم و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: این مصوبه به دلایلی که دیوان عدالت اداری بهتر می داند، در این نهاد به این مصوبه اشکال گرفته اند و اکنون معاونت حقوقی رئیس جمهوری در حال رایزنی و پیگیری برای آن است. حسن بیگی ادامه داد: در مورد شهرستان ها نیز بنا شد، محل برگزاری تجمع ها با نظر شورای تامین تعیین شود.

وزارت کشور ۹ محل تجمع در پایتخت تعیین کرد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ تعیین محل مشخصی برای اعتراض ها، مساله جدیدی نیست و بابت آن یک کار کارشناسی در وزارت کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: بر اساس این بررسی کارشناسی ۹ محل در تهران انتخاب و مصوبه هیات دولت شد.

حسن بیگی اظهارداشت: بنا شد افراد، گروه ها و احزابی که بنا دارند تجمعی داشته باشند، پس از دریافت مجوز، فراخوان خود را منتشر کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: این افراد می توانند در این مناطق جمع شوند و اعتراض خود را مطرح کنند و ما امنیت آنان را تامین می کنیم و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه به دلایلی که دیوان عدالت اداری بهتر می داند، در این نهاد به این مصوبه اشکال گرفته اند و اکنون معاونت حقوقی رئیس جمهوری در حال رایزنی و پیگیری برای آن است.

حسن بیگی ادامه داد: در مورد شهرستان ها نیز بنا شد، محل برگزاری تجمع ها با نظر شورای تامین تعیین شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر