کد خبر: 75518
A

نماینده شوش: مشکل فاضلاب و برق از اساسی‌ترین مسائل خوزستان است/ وزیر نیرو پاسخگو باشد

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس تاکید کرد که پس از بارش ها شاهد نارسایی در شبکه برق‌رسانی و پس زدن فاضلاب به داخل شهرهای استان بودیم که باید دولت گام جدی برای حل این مسائل بردارد.

نماینده شوش: مشکل فاضلاب و برق از اساسی‌ترین مسائل خوزستان است/ وزیر نیرو پاسخگو باشد

به گزارش دیده بان ایران، سید راضی نوری با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای خوزستان پس از بارش های چند روز اخیر بیان کرد: در تاریخ ۱۵/ ۱/ ۹۶ دولت مصوبه ای را برای تامین اعتبار به منظور حل مشکلات اساسی استان خوزستان به ویژه بحث فاضلاب داشت اما متاسفانه حدود دو سال و نیم از این تاریخ گذشته و اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: سوء مدیریت ها باعث شده تا در پی بارش ها، آب فاضلاب وارد شهر شده و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کند. دولت باید با جدیت مصوبه خود را که حل مسئله فاضلاب و برق استان است، دنبال کند.

نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: ما شاهد هستیم به دنبال بارش ها شبکه فاضلاب به درستی عمل نکرده و آب آن پس زده و باعث قفل شدن شهر می شود. در بارش های اخیر نیز به دنبال باران فاضلاب نتوانسته به درستی تخلیه شود و به داخل شهر پس زده است.

نوری در ادامه تاکید کرد: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و باید گام جدی تری برای حل مشکل فاضلاب و برق استان برداشته شود. مجمع نمایندگان استان خوزستان این موضوع را دنبال کرده و وزیر نیرو باید در خصوص نارسایی ها در برق استان که مشکلاتی نیز ایجاد کرده، پاسخگو باشد./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر