کد خبر: 75563
A

کنایه روزنامه کیهان به محسن هاشمی/ ​​​​​​​این‌بار، جای رای به لیست اصلاح‌طلبان درخت می‌کاریم!/

یک سایت اصلاح‌طلب با انتقاد از سوءمدیریت شهرداری و شورای شهر، از رئیس شورا خواست به بازی با کلمات پایان دهد و به مسئولیت خود عمل کند.

کنایه روزنامه کیهان به محسن هاشمی/ ​​​​​​​این‌بار، جای رای به لیست اصلاح‌طلبان درخت می‌کاریم!/

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی رفسنجانی منتخب اول مردم تهران در انتخابات شورای شهر در اردیبهشت ماه سال 96 و رئیس شورای شهر پنجم در توئیتر سکوت خود نسبت به آلودگی هوای وحشتناک چند روز اخیر را شکست و یک راه‌حل جالب توجه برای حل موضوع ارائه داد، پیشنهاد کاشت درخت به جای اهل سیاست برای خوب شدن هوا!

وقتی عموم مردم تهران در یک مشارکت خیره‌کننده و بی‌سابقه کلیه افراد حاضر در لیست امید را راهی ساختمان بهشت کردند امیدشان آن بود شاهد کارآمدی و بهبود شرایط باشند. آنان می‌دانستند که دولت‌ها در پرداخت یارانه حمل و نقل عمومی اهمال کردند، آنان می‌دانستند که مدیریت درست شهری با ویترین‌سازی و بزک شهری صرف فرق می‌کند، آنان با قیافه و چهره قالیباف که هم سفید بود و هم بور مشکلی نداشتند، قالیباف هم حداقل در اقدامات روبنایی کارنامه بدی نداشت اما مردم چیزی فراتر از این ظواهر می‌خواستند،‌ حالا آقای محسن هاشمی و دوستان باید بیایند و بگویند که در این مدت چه کرده‌اند؟ همین که توئیت بنویسند و در قامت یک شهروند منتقد متلک‌ بارِ سیاسیون کنند که دوای درد مردم و آلودگی هوا نخواهد شد.
جالب آنکه همزمان جوان‌ترین عضو شورای شهر، یک همایش جالب توجه به مناسبت بزرگداشت مرحوم ناصر حجازی در سالگرد تولد هفتاد سالگی ایشان ترتیب داده و خیابانی نیز به نام ایشان نام‌گذاری شد. تنها کار مثبتی که افکار عمومی از اعضای شورای شهر پنجم سراغ دارند؛ نام‌گذاری خیابان و مراسم‌های فانتزی و خوش عنوان!
آقای هاشمی رسما با این توئیت خود هرگونه مسئولیت در قبال وضعیت بغرنج آلودگی هوا را از خود سلب کرده و در مقام یک شهروند خوش‌ذوق از این شعر مشهور در افواه عمومی برای انتقاد از مقامات دولتی بهره گرفته‌اند. باشد ایرادی ندارد ما هم به تأسی از این اقدام هنرمندانه و خردمندانه و مسئولیت‌پذیرانه ایشان عزم جزم کرده و بار دیگر با احساس تکلیف بر روی شانه‌های نحیف پا به وادی انتخابات گذاشتند از خجالت آن گرامی به درآمده و به جای ایشان به درخت رای می‌دهیم! جالب آنکه این بزرگوار با این کارنامه درخشان گویا بدش هم نمی‌آید که مردم را از توانمندی‌های بی‌دریغ خود محروم کند و حداقل نزدیکان سیاسی ایشان زمزمه‌هایی از کاندیداتوری وی برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح می‌سازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر