کد خبر: 7559
A

وزیر دادگستری: آمریکا باید به برجام تمکین کند

وزیر دادگستری گفت: دولت آمریکا باید به برجام تمکین و آن را به طور کامل اجرا کند وگرنه بدهکار دنیا و ایران خواهد بود.

وزیر دادگستری: آمریکا باید به برجام تمکین کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت السلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر چهارشنبه در مراسم عزاداری امام رضا (ع) در مسجد محمدی کاشان اظهار داشت: رییس جمهوری جدید آمریکا باید بداند که دوران قبل گذشته است و اگر بخواهد برجام را اجرا نکند باید منتظر اقدام سختی از طرف ایران باشد.

وی ادامه داد: امروز ما با دیروز تفاوت داریم و محکمتر حرف زده و جلوتر می رویم و گام های ما استوارتر از گذشته است و رییس جمهوری جدید آمریکا باید این را درک کند.

پورمحمدی با بیان این که در منطقه پر آشوبی قرار داریم و این همه لشکرکشی و جنگ افروزی ها در منطقه به خاطر زمین گیر کردن جمهوری اسلامی است افزود: ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار، امنیت و انسجام است و ملت ایران در این منطقه پرآشوب با امنیت و سلامتی کامل زندگی می کنند.

وزیر دادگستری تصریح کرد: امروز با حضور بیش از دو میلیون زائر در مراسم اربعین حسینی در عراق در عین نا امنی و اقدام های تروریستی ،جلوه ای از شکوه و اقتدار خود را نشان دادیم و ثابت کردیم که عاشق ائمه اطهار، شهادت طلب و مقاوم هستیم.

وی گفت: امروز ایران با داعش و ایادی آن ها در حال جنگ است که با اقدام های تروریستی می خواهند مانع انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران شوند و با جنگ دین علیه دین می خواهند به اسلام حقیقی ضربه بزنند.

وی ادامه داد: امروز به برکت توسل به ائمه اطهار و وجود ولایت فقیه در کشور، اگر چه شاهد کمبودهایی هستیم ولی در اوج اقتدار و امنیت هستیم.

وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران خشکسالی و کمبود آب در کشور بیان کرد: به اذعان کارشناسان، بارندگی امسال حدود 70 درصد کمتر از سال گذشته و از میانگین 40 سال گذشته حدود 50 درصد کمتر است و این زنگ خطری برای ما به شمار می رود.

پورمحمدی تصریح کرد: یکی از مشکلات جامعه امروز ما ضعف در برنامه ریزی است و باید با برنامه ریزی صحیح و درست مصرف کردن آب، مشکل کم آبی را مدیریت کنیم.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر