کد خبر: 75601
A
ابوالقاسم رئوفیان فعال سیاسی اصولگرا:

حدادعادل به اشتباه خودش را پیشرو اصولگرایان می‌داند/ چه کسی به شورای ائتلاف اجازه داده خود را محور اصولگرایان بداند؟

ابوالقاسم رئوفیان گفت‌: آقایان به خود بیایند و با اصرار بر تک‌روی کاری نکنند که شکست‌های چند سال اخیر برای اصولگرایان تکرار شود.

حدادعادل به اشتباه خودش را پیشرو اصولگرایان می‌داند/ چه کسی به شورای ائتلاف اجازه داده خود را محور اصولگرایان بداند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ابوالقاسم رئوفیان از چنددستگی احتمالی اصولگرایان در انتخابات مجلس یازدهم خبر می‌دهد.

 

دبیرکل حزب ایران‌زمین گفت: اصولگرایان در شرایطی به استقبال انتخابات مجلس می‌روند که گروهی زیاده‌خواه توقع دارند همه نظرشان را قبول کنند. این نوع تمامیت‌خواهی‌ها احتمالاً باعث خواهد شد اصولگرایان با چند لیست مختلف در انتخابات شرکت کنند.

 

چطور به خودشان اجازه تک‌روی می‌دهند

 

این فعال سیاسی افزود: من نمی‌دانم برخی چطور به خودشان اجازه تک‌روی می‌دهند و خود را تافته جدابافته می‌بینند. در واقع اتحاد انتخاباتی مستلزم این است که هیچ گروهی تمامیت‌طلب نباشد. اما متاسفانه برخی خود را محور اصولگرایی می‌دانند که می‌توان در این خصوص به شورای ائتلاف اشاره کرد.

 

فعالیت‌ شانا حتماً به انشقاق منجر خواهد شد

 

رئوفیان همچنین ادامه می‌دهد: سوالم از اعضای شورای ائتلاف این است که چطور به خودشان این منصب را داده‌اند، در حالی که منتخب جمع اصولگرایان نیستند. اینها همان شکست‌خوردگان جمنا هستند که در این انتخابات با نام شانا سعی در تک‌روی دارند و فعالیت‌شان حتماً به انشقاق منجر خواهد شد.

 

این چهره اصولگرا افزود: اعضای شورای ائتلاف باید بدانند خیلی از احزاب اصولگرا حاضر نخواهند بود کاندیداهای خود را به آنها بدهند تا آنها تعدادی از اسامی را در فهرست نهایی بگنجانند. اساساً شورای ائتلاف چطور توقع دارد حدود 40 گروه سیاسی سرنوشت خود در انتخابات را بر عهده شانا بگذارند؟

 

حدادعادل توقع دارد بقیه اصولگرایان هم حرفش را بدون کم و کسر بپذیرند

 

او تصریح کرد: متاسفانه آقای حدادعادل به اشتباه خودش را پیشرو اصولگرایان می‌داند و توقع دارد بقیه اصولگرایان هم حرفش را بدون کم و کسر بپذیرند. این توقع در شرایطی بحق بود که ایشان از جانب همه سلیقه‌های اصولگرایی برای مدیریت فضای انتخاباتی انتخاب می‌شد، نه اینکه با تعداد اندکی که اتفاقاً در جمنا شکست بزرگی به اصولگرایان تحمیل کردند جمع شوند و تک‌روی کنند.

 

آقایان به خود بیایند و با اصرار بر تک‌روی کاری نکنند

 

ابوالقاسم رئوفیان در پایان صحبت‌هایش گفت: آقایان به خود بیایند و با اصرار بر تک‌روی کاری نکنند که شکست‌های چند سال اخیر برای اصولگرایان تکرار شود. در واقع هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند قیم و بزرگ اصولگرایان است./ اعتمادآنلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر