کد خبر: 75651
A

عبدالله ناصری: کار از دست روحانی در رفته است/ رئیس‌جمهور حتی توانایی گفت‌وگو با رئیس مجلس را هم ندارد

عبدالله ناصری گفت‌: کشور روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد و آقای رئیس‌جمهور هنوز شرایط را درک نکرده است. معلوم است آقای روحانی حتی توانایی گفت‌وگو با رئیس مجلس را هم ندارد و این برای کسی که در مقام نفر اول اجرایی کشور به فعالیت می‌پردازد خیلی بد است.

عبدالله ناصری: کار از دست روحانی در رفته است/ رئیس‌جمهور حتی توانایی گفت‌وگو با رئیس مجلس را هم ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالله ناصری در همین رابطه اظهار کرد: تغییرات مکرر در دولت نشان می‌دهد کار از دست روحانی در رفته است و رئیس‌جمهوری نمی‌تواند در اداره کابینه و همچنین امور جاری کشور تصمیم‌هایی صحیح بگیرد.

 

این فعال اصلاح‌طلب ادامه داد: اینکه در طول 6 سال 6 وزیر استعفا می‌دهند و 2 وزیر هم با رأی مجلس از کابینه خارج می‌شود، نشانگر این است که روحانی در شرایط بحرانی نمی‌تواند امور را به طور صحیحی مدیریت کند؛ مثلاً با توجه به وضعیتی که در حال حاضر در کشور حاکم است، چه لزومی دارد رئیس‌جمهور سفر استانی‌اش را لغو کند و برای تشییع خواهر مرحومش برود.

 

عضو اسبق شورای عالی اصلاحات همچنین گفت:‌ استعفای آقای حجتی و قبول آن توسط روحانی در شرایطی صورت گرفت که وزیر کشاورزی با وجود انتخاب‌های بعضاً غلطی که در ساختار وزارتخانه داشت،‌ کارنامه‌ای قابل قبول از خود برجای گذاشته است و به همین دلیل آقای رئیس‌‌جمهوری می‌توانست شرایط ماندن حجتی در کابینه را فراهم کند.

 

ناصری با اشاره به طرح استیضاح وزیر کشور توسط نمایندگان مجلس توضیح داد: به نظر من جو مجلس به گونه‌ای است که آقای رحمانی فضلی همچنان به عنوان وزیر کشور به کار خود ادامه خواهد داد. اما مساله این است که در همان زمانی که کابینه یازدهم چیده می‌شد، خیلی از چهره‌های اصلاح‌طلب به روحانی هشدار دادند که ایشان گزینه‌ای مناسب برای بر عهده گرفتن سمت مهم وزیر کشور نیست. اما ایشان توجهی نشان ندادند و نتیجه این شد که وزارت کشور دولت اعتدال و تدبیر یکی از ضعیف‌ترین وزارتخانه‌ها شناخته شود.

 

عبدالله ناصری در پایان صحبت‌هایش گفت: کشور روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد و آقای رئیس‌جمهور هنوز شرایط را درک نکرده است. معلوم است آقای روحانی حتی توانایی گفت‌وگو با رئیس مجلس را هم ندارد و این برای کسی که در مقام نفر اول اجرایی کشور به فعالیت می‌پردازد خیلی بد است./ اعتمادانلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر