کد خبر: 75735
A

غفوری‌فرد: شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس بسیار زیاد است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدم شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات دوره یازدهم مجلس بسیار بالا است.

غفوری‌فرد: شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس بسیار زیاد است

به گزارش دیده بان ایران؛  محمدحسن غفوری‌فرد رئیس اسبق خانه احزاب ایران  درباره شرایط و جو عمومی کشور در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات ما همیشه دقیقه نَوَدی بوده است و مردم همیشه چند روز یا چند ساعت و یا حتی چند دقیقه مانده به پایان انتخابات نظر خود را ابراز می‌دارند.

وی افزود: مثلاً در انتخابات سال ۷۶ اگر بررسی کنید می‌بینید که خود آقای خاتمی هم فکر نمی کرد که رأی بیاورد و رئیس‌جمهور شود و همه فکر می‌کردند آقای ناطق نوری برنده انتخابات است اما نتیجه چیز دیگری را اعلام می‌کرد. 

غفوری فرد خاطرنشان کرد: هر دو جریان سیاسی اصلی کشور در ادوار مختلف مجلس گاه پیروز و گاه مغلوب بوده، اند؛ مثلاً مجلس ششم کاملاً دست اصلاح‌طلبان بود و مجلس هفتم هم در دست اصولگرایان بنابراین تا دقایق پایانی انتخابات نمی توان پیش بینی درستی داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: در عین حال معتقدم شانس پیروزی اصولگرایان در دوره یازدهم مجلس بسیار زیاد و بالا است.

وی تأکید کرد: اصولگرایان به دنبال این هستند که با یک مجلس قوی بتوانند شرایط کشور را به نفع مردم تغییر دهند و قطعاً برای کسب هرچه بیشتر کرسی‌های مجلس تلاش خواهند کرد که به وحدت حداکثری برسند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر