کد خبر: 75753
A

یک نماینده اصلاح‌طلب دیگر از نامزدی در انتخابات مجلس انصراف داد

علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از نامزدی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف داد.

یک نماینده اصلاح‌طلب دیگر از نامزدی در انتخابات مجلس انصراف داد

به گزارش دیده بان ایران؛  علی نجفی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از نامزدی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف داد.

علی نجفی خشرودی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی که پیش از این برای نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس مردد بود و بنا به درخواست جریان اصلاح طلب بابل نام نویسی کرده بود بعد از تایید در هیات اجرایی شهرستان بابل امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای انصراف خود را برای انتخابات پیش رو اعلام کرد.

این نماینده مردم بابل که کارمند وزارت امور خارجه می باشد پیش از نمایندگی مجلس، سفیر ایران در قرقیزستان بوده است.

وی در بیانیه ای که در کانال اختصاصی خود منتشر کرده است؛ گفت: مردم شریف شهرستان بابل، به آگاهی می‌رساند علی‌رغم میل باطنی و با توجه به درخواست و محبت‌های سخاوتمندانه جمعی از مردم از جمله فعالان سیاسی و اجتماعی و تشکیلات اصلاح‌طلبی در سطح شهرستان، استان و کشور و همچنین برخی از چهره‌های برجسته ملی، به عنوان نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردم.

 نجفی افزود: لیکن علیرغم تائید از سوی هیأت محترم اجرایی، در مقطع کنونی بدلیل چالش‌ها و موانع موجود برای ایفای نقش درستِ نمایندگی جهت رفع یا کاهش رنج‌های بی‌شمار مردم از یکسو و تضعیف و تحدید جایگاه مجلس از سوی دیگر و از آنجایی‌که امکان پاسخ به حجم انبوه مطالبات مردم وجود ندارد، بدین‌وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات مذکور، اعلام می‌ کنم و از زحمات مسوولان ذیربط و بویژه محبت‌های بی‌دریغ مردم ، حامیان و هواداران صادق سپاسگزاری می‌کنم.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۷۵ نامزد در بابل نام نویسی کرده بودند که از این تعداد ۶۳ نفر در هیات اجرایی تایید و بقیه انصراف دادند یا در هیات اجرایی ردصلاحیت شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر