کد خبر: 75775
A

تشکیل فراکسیون منصرفین انتخابات مجلس به ریاست «لاریجانی»

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیونی متشکل از نمایندگانی که در انتخابات آتی مجلس کاندیدا نشدند، خبر داد. عبدالرضا هاشم‌زایی، بیان کرد: اکثر دوستانی که در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی کاندیدا نشدند بر این باور هستند که مجلس در راس امور نیست و انتخاب آنها به عنوان نماینده مجلس نمی‌تواند در حل مشکلات مردم خیلی موثر واقع شود. وی در ادامه اظهار کرد: حدودا ۳۸ نفر از نمایندگان فعلی در انتخابات آتی شرکت نکردند و در بین این افراد فقط بنده به خاطر سن ممنوعیت برای ثبت نام دارم. این فراکسیون از آنجا که فارغ‌البال‌تر از بقیه است و دیگر قرار نیست درگیر انتخابات و مسائل تبلیغاتی شود می‌تواند در خصوص مسائل مهم کشور در مدت باقی‌مانده اقدامی انجام دهد. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همه طیف‌ها در این فراکسیون حضور دارند و این فراکسیون خط سیاسی خاصی را دنبال نمی‌کند بلکه اولویت مسائل مهم مملکتی است. در هفته گذشته جلسه‌ای تشکیل شد و آقای لاریجانی از آنجا که در انتخابات آینده شرکت نکرده‌اند در این فراکسیون حضور داشته و رییس هستند اما هنوز هیات رییسه این فراکسیون انتخاب نشده است. هدف از تشکیل این فراکسیون توجه به مسائل مهم نظام است.

تشکیل فراکسیون منصرفین انتخابات مجلس به ریاست «لاریجانی»

به گزارش دیده بان ایران، عبدالرضا هاشم‌زایی، بیان کرد: اکثر دوستانی که در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی کاندیدا نشدند بر این باور هستند که مجلس در راس امور نیست و انتخاب آنها به عنوان نماینده مجلس نمی‌تواند در حل مشکلات مردم خیلی موثر واقع شود.

وی در ادامه اظهار کرد: حدودا ۳۸ نفر از نمایندگان فعلی در انتخابات آتی شرکت نکردند و در بین این افراد فقط بنده به خاطر سن ممنوعیت برای ثبت نام دارم. این فراکسیون از آنجا که فارغ‌البال‌تر از بقیه است و دیگر قرار نیست درگیر انتخابات و مسائل تبلیغاتی شود می‌تواند در خصوص مسائل مهم کشور در مدت باقی‌مانده اقدامی انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همه طیف‌ها در این فراکسیون حضور دارند و این فراکسیون خط سیاسی خاصی را دنبال نمی‌کند بلکه اولویت مسائل مهم مملکتی است. در هفته گذشته جلسه‌ای تشکیل شد و آقای لاریجانی از آنجا که در انتخابات آینده شرکت نکرده‌اند در این فراکسیون حضور داشته و رییس هستند اما هنوز هیات رییسه این فراکسیون انتخاب نشده است. هدف از تشکیل این فراکسیون توجه به مسائل مهم نظام است./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر