کد خبر: 75827
A

انتقاد محمد رضا عارف از تابش! / در اولین جلسه تشکیل فراکسیون امید آمار انحرافی مطرح کردند+ سند

محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در نشست مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با هیات رئیسه فراکسیون امید که عصر امروز برگزار شد ضمن انتقاد به برخی از اصلاح طلبان و اظهارات آنها نسبت به عملکرد فراکسیون امید مجلس گفت: در مجلس دهم به دنبال تشکیل فراکسیونی با نام فراکسیون اصلاحات بودیم اما برخی پیشنهاد نام امید را برای فراکسیون مطرح کردند که در نهایت نام "امید" برای فراکسیون انتخاب شد. در اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد عده ای زیرکانه تعداد اعضای جلسه را به صورت انحرافی و برای اینکه مبنایی شود برای وزن این فراکسیون مطرح کردند و همان عدد هم بعدها مبنایی برای متهم کردن فراکسیون امید به ناکارآمدی شد در حالی که ما در مجلس اکثریت نبودیم.

انتقاد محمد رضا عارف از تابش! / در اولین جلسه تشکیل فراکسیون امید  آمار انحرافی مطرح کردند+ سند

به گزارش دیده بان ایران ؛ محمد رضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس در نشست مشترک شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با هیات رئیسه فراکسیون امید که عصر امروز برگزار شد ضمن انتقاد به برخی از اصلاح طلبان و اظهارات آنها نسبت به عملکرد فراکسیون امید مجلس گفت: 

در مجلس دهم به دنبال تشکیل فراکسیونی با نام فراکسیون اصلاحات بودیم اما برخی پیشنهاد نام امید را برای فراکسیون مطرح کردند که در نهایت نام "امید" برای  فراکسیون انتخاب شد. در اولین جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار  شد عده ای زیرکانه تعداد اعضای جلسه را به صورت انحرافی و برای اینکه مبنایی شود برای وزن این فراکسیون مطرح کردند و همان عدد هم بعدها مبنایی برای متهم کردن فراکسیون امید به ناکارآمدی شد در حالی که ما در مجلس اکثریت نبودیم.

این در حالی است که با نگاهی به اخبار منتشر شده در تاریخ  ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ در جلسه ای که محمد رضا عارف به آن اشاره می کند(مسجد سلمان)  برخی افراد نزدیک به او آمار نمایندگان اصلاح طلب را برای انتشار به خبرنگاران رسانه ها داده بودند. 

همچنین محد رضا تابش عضو شاخص اصلاح طلب مجلس در همان تاریخ به ارائه آمار شرکت کنندگان در این جلسه پرداخت و به خبرگزاری ایرنا گفته بود: 167 نفر عضو فراکسیون امید مجلس دهم شدند

 

Capture

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر