کد خبر: 75881
A

نماینده مجلس: چشم بدخواهان به اسفند ۹۸ است

نماینده مردم لارستان تاکید کرد:راهبرد دشمن ناامید سازی توده مردم به ویژه جوانان از بهبود شرایط در آینده است. سیاست دشمن بر سیاه نمایی و فاسد نمایی تمام ارکان حکومت است.

نماینده مجلس: چشم بدخواهان به اسفند ۹۸ است

به گزارش دیده بان ایران؛ جمشید جعفرپور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ دی) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن تبریک عید میلاد مسیح به همه اقلیت‌های دینی به ویژه مسیحیان هم‌وطن، گفت: با توجه به حوادث آبان ماه حاوی درس‌های عبرت آموز برای مردم و مسئولان نظام بود، آموختیم زمان غرق شدن مسئولان در امور جناحی و حزبی و غفلت از مسائل اصلی، دشمن با بهره‌گیری از ضعف‌ها به طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای توطئه‌های خطرناک اقدام می‌کند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین دریافتیم که اگر مسئولان به خواب غفلت روند، دشمن بیدار است. باور کنیم که بسیار بهتر از این می‌توان کشور را مدیریت کرد، قطعا بخش مهمی از دشواری‌های این سال‌ها به تحریم و دشمنی‌های دشمن باز می‌گردد اما سهم عمده از آنها به شیوه کشورداری مسئولان نیز مربوط است.

وی افزود: شک نداریم مردم با بصیرت ایران صاحبان اصلی انقلاب و نظام بودند. در طول ۴۰ سال گذشته از این نظام همانند پاره‌ای از وجود خود حراست کردند. امروز نیز هرگاه برای این ودیعه الهی احساس خطر کنند به هنگام در صحنه حاضر می‌شوند و توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند اما مسئولان باید در مقابل بزرگواری مردم را ارج نهند و گذشت و کرامت آنان را به اشتباه تفسیر نکنند.

جعفرپور یادآور شد: واقعیت آن است که در میان سردمداران حکومت، در کنار برخی مسئولان فاسد و نالایق انبوهی از خدمتگذاران صادق وجود دارند، متاسفانه نتیجه خدمات گروه لایق در ظلمت سیاه کاری متنفذین فاسد به چشم نمی‌آید.

وی ادامه داد: راهبرد دشمن ناامید سازی توده مردم به ویژه جوانان از بهبود شرایط در آینده است. سیاست دشمن بر سیاه نمایی و فاسد نمایی تمام ارکان حکومت است. در صورت موفقیت دشمن در تصویری اینگونه از جامعه، هر اتفاقی امکان پذیر است. تجربه تاریخی انقلاب اسلامی ثابت کرده خداوند همیشه ناصر ملت مجاهد و فداکار ایران بوده و در بن‌بست‌ها راهنمایی و راهگشایی کرده و موفقیت را روزی این ملت کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات دور یازدهم مجلس، گفت: دشمن چشم به ۲ اسفند ۱۳۹۸ دوخته تا نتایج توطئه خود در آبان ماه و تحرکات روزهای آینده مشاهده نمایند. مسلم است که حضور ضعیف و حداقلی مردم در پای صندوق‌ها، دشمنان را به نتیجه بخش کردن اقدامات خود امیدوار کرده و سال آینده شاهد حجم بیشتری از توطئه‌ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: چنانچه که از بصیرت و دشمن شناسی مردم انتظار می‌رود، مردم با حضور پرشور باید در صحنه حاضر شود استحکام نظام و امیدواری مردم را به رخ دشمن می‌کشاند و دشمن جز کوتاه آمدن و قبول شرایط جمهوری اسلامی چاره‌ای نمی یابد. انشالله شاهد شکل‌گیری مجلسی کارآمد در حل مشکلات مردم و جامعه، ظلم ستیز، ضد فساد، انقلابی و پاکدست باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود، گفت: شما را به شرکت پرشور و آگاهانه در پای صندوق‌های رأی در دوم اسفند دعوت می‌کنم و توجه شما را در گزینش نامزد مورد نظر خود به سخنان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که بهترین شاخص و معیار است جلب می‌کنم. « رَبَّنا لا تُؤاخِذْنا إِنْ نَسینا أَوْ أَخْطَأْنا رَبَّنا وَ لا تَحْمِلْ عَلَیْنا إِصْراً کَما حَمَلْتَهُ عَلَی الَّذینَ مِنْ قَبْلِنا رَبَّنا وَ لا تُحَمِّلْنا ما لا طاقَةَ لَنا بِهِ وَ اعْفُ عَنَّا وَ اغْفِرْ لَنا وَ ارْحَمْنا أَنْتَ مَوْلانا فَانْصُرْنا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرینَ»/ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر