کد خبر: 76049
A
محمد کاظمی، عضو کمیسیون تلفیق:

نوبخت صحبتی از استعفای دولت در صورت رد لایحه بودجه مطرح نکرد/ اظهارات نوبخت در جلسه کمیسیون تلفیق محرمانه بود

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: ادعای تهدید آقای نوبخت به استعفای دولت در صورت عدم تصویب بودجه کذب محض است. آقای نوبخت مسائلی را توضیح دادند، اما به هیچ وجه نگفتند اگر این بودجه را تصویب نکنید دولت استعفا می‌دهد.

نوبخت صحبتی از استعفای دولت در صورت رد لایحه بودجه مطرح نکرد/ اظهارات نوبخت در جلسه کمیسیون تلفیق محرمانه بود

به گزارش دیده بان ایران؛ نصرالله پژمانفر، نماینده اصولگرا و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، گفته است در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه که روز سه‌شنبه سوم دی‌ماه با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه برگزار شده بود متاسفانه تهدیدی صورت گرفت؛ آقای نوبخت جلسه را از افراد غیر خالی کرده و عملاً تهدید به استعفای دولت کردند و این موضوعی بود که باعث شد بعضی از نمایندگان با دولت همراهی کنند.

 

محمد کاظمی، نماینده ملایر و عضو کمیسیون تلفیق، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، با تکذیب این ادعا گفت: آقای نوبخت مسائلی را توضیح دادند، اما به هیچ وجه نگفتند اگر این بودجه را تصویب نکنید دولت استعفا می‌دهد.

 

او تاکید کرد: ادعای تهدید آقای نوبخت به استعفای دولت در صورت عدم تصویب بودجه کذب محض است.

 

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از انتشار جزئیات جلسات محرمانه کمیسیون تلفیق توضیح داد: آنچه آقای نوبخت در این جلسه مطرح کردند در واقع در جلسه محرمانه غیرعلنی کمیسیون تلفیق بود که همه خبرنگاران و کارکنان مجلس از جلسه به بیرون هدایت شدند. ما مجاز نیستیم در مورد آنچه آقای نوبخت در کمیسیون مطرح کردند چیزی بگوییم، تنها این ادعا را تکذیب می‌کنم.

 

کاظمی به تشریح جلسه کمیسیون تلفیق با نوبخت پرداخت و ادامه داد: زمانی که در بودجه مخالفان و موافقان بودجه صحبت کردند و دولت توضیح داد و زمان رأی‌گیری رسید، فضایی به وجود آمد که آقای نوبخت تشخیص دادند یکسری مسائل محرمانه را با اعضای کمیسیون در میان بگذارند. غیر از نمایندگان و آقای نوبخت سایر افراد از جلسه کمیسیون خارج شدند و آقای نوبخت مسائلی را مطرح کردند که محرمانه و سری است و نمی‌توانیم آن را بیان کنیم، اما در اظهارات آقای نوبخت به هیچ وجه بحث استعفای آقای روحانی در صورت رد لایحه بودجه مطرح نبود.

 

کاظمی در مورد هدف مطرح‌کنندگان چنین ادعایی گفت: ممکن است یک جمعیت و یک جریان فکری به دنبال استعفای آقای روحانی باشند، اما این موضوع را آقای نوبخت مطرح نکردند./ اعتمادآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر