کد خبر: 76092
A
وزیر ارشاد احمدی نژاد:

مردم در انتخابات مجلس بصیرت داشته باشند و نماینده ولایی و انقلابی انتخاب کنند/ نظام اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگوی برتر در جهان در حال مطرح شدن است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علت ناراحتی آمریکا و استکبار جهانی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران این است که زیر بار خواسته‌های نامعقول آمریکا نمی‌رود

مردم در انتخابات مجلس بصیرت داشته باشند و نماینده ولایی و انقلابی انتخاب کنند/ نظام اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگوی برتر در جهان در حال مطرح شدن است

به گزارش دیده بان ایران؛  وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علت ناراحتی آمریکا و استکبار جهانی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران این است که زیر بار خواسته‌های نامعقول آمریکا نمی‌رود.

سید محمد حسینی وزیر   فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در نشست بصیرت‌افزایی که در مسجد جامعه باقر آباد شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: مردم قبل از پیروزی انقلاب حامی ولایت و امام خود بودند که توانستند رژیم ستم شاهی را که پشتیبانی چون آمریکا داشت، سرنگون کنند، مردمی که از ولایت فقیه پشتیبانی، حمایت و دفاع کنند هر فتنه‌ای را شکست خواهند داد.

حسینی گفت: مردم با بصیرت کافی و به پشتیبانی از رهبری در ۹ دی سال ۸۸ در عرصه حاضر شدند و مشت محکم بر دهان استکبار جهانی، فتنه‌گران، حامیان و ساکنین فتنه زدند.

وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: نظام اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگوی برتر در جهان در حال مطرح شدن است، استکبار جهانی این اقتدار را نمی‌تواند بپذیرد و اقدام به ایجاد فتنه می‌کند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را بدنام کنند.

حسینی افزود: به فرموده حضرت امام خمینی(ره) بزرگترین پشتیبان جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، مردم رکن اصلی جمهوری اسلامی هستند اما در سال ۸۸ تلاش‌های فراوانی کردند تا دموکراسی و انتخاباتی را که با حضور با شکوه مردم برگزار شده بود، زیر سوال ببرند.

وی بیان کرد: در سال ۸۸ فتنه‌ای را که به راه انداختند ۸ ماه طول کشید و خسارات جبران‌ناپذیری به نظام و انقلاب وارد شد، در فتنه ۸۸ رهبری خود را هزینه  کردند و مردم را به صحنه آوردند و مردم در ۹ دی ماه سال ۸۸ با بصیرت کافی از ولایت فقیه و رهبر انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.
حسینی گفت: متاسفانه کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند یا ساکت یا حامی فتنه بودند، امروز در دولت و مجلس حضور دارند.

وی ادامه داد: دولت در افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری اقدام به این کار کرد، چراکه برنامه کارشناسی در کار نبود، مردم را ازافزایش بنزین آگاه نکرده بودند.

وی اظهار کرد: تخریب اموال عمومی جزء خواسته‌های معاندین نظام است، اگر اعتراضی هم داریم باید در نهایت آرامش صورت گیرد چراکه اموال عمومی از هزینه‌های دولتی ایجاد شده است، نه باید اموال عمومی و بانک‌ها را تخریب کرد چراکه دود این تخریب‌ها به چشم مردم می‌رود.

حسینی تاکید کرد: علت ناراحتی آمریکا و استکبار جهانی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران این است که زیر بار خواسته‌های نامعقول آمریکا نمی‌رود، کشورهای همسایه ما در منطقه مانند عروسک هستند و آمریکا هر کاری که می‌خواهد با آنها می‌کند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم در انتخابات مجلس پیش‌رو بصیرت داشته باشند، نماینده ولایی و انقلابی انتخاب کنند، نماینده‌ای که دغدغه مردم را داشته باشد منافع حزب و گروه را در اولویت قرار ندهد.

وی گفت: آمریکا و کشورهای استکباری هیچ کاری نمی‌توانند بکنند، باید از درون خود را بسازیم و اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار دهیم و به جوانان ولایی و انقلابی فرصت کار کردن بدهیم/ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر