کد خبر: 76230
A

سردار نقدی ادعا کرد: عاملان فتنه ۸۸ ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی آغاز کردند/ مدیریت فضای مجازی را باید در دست خودمان بگیریم

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسئولیت‌ها نشستند و ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.

سردار نقدی ادعا کرد: عاملان فتنه ۸۸ ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی آغاز کردند/  مدیریت فضای مجازی را باید در دست خودمان بگیریم

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش «دانشگاه و فتنه‌های امروز، دیروز، فردا» که به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به حضور انقلابی مردم در صحنه های مختلف که باعث ایجاد یوم الله هایی مانند یوم الله ۹ دی شده گفت: مردم ایران اعجاز الهی در تحقق یوم الله ها در انقلاب اسلامی بوده و هستند و در مقابل توطئه های مختلف و فتنه هایی که رخ داده ایستادگی کرده و آنها را ناکام کرده اند.

 وی افزود: مردم ما با ایستادگی در مقابل توطئه هایی که قرار بود دشمنان میوه آن را در سال ۸۸ بچینند، ایستادند و در ۹ دی این صحنه ها را خنثی کردند.

 سردار نقدی با اشاره به پیوستن برخی خواص خواص در فتنه ۸۸ به دشمنان اظهار داشت: در آن زمان یک عده دسته جمعی با هم یک مسیری غیر از انقلاب را نشان دادند و علی تنها ماند، از آن نام آوران و اسم و رسم دارهای کشور آنهایی که خوبِ این جریان بودند، ساکتین بودند، واقعاً شرایط سنگینی بود، انتظارشان این بود که مردم طبق عادت سی ساله پشت سر آنها حرکت کنند، ولی مردم راه را پیدا کردند و با توطئه های دشمن همراهی نکردند و بلافاصله بعد از خطبه رهبر معظم انقلاب راه همه مردم از توطئه گران جدا شد و مردم توطئه گران را تنها گذاشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه تصریح کرد: ۹ دی، مردم حماسه عظیم و به یاد ماندنی‌ای را آفریدند، انصافا از آن همه جمعیت غافلگیر شدیم، واقعاً در چهارراه ولیعصر جای سوزن انداختن به معنای واقعی نبود و عظمت حضور مردم به وضوح مشخص بود. مردم در نهم دی ۸۸ اتفاقی را رقم زدند که گمان ندارم در طول تاریخ نمونه آن را داشته باشیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: همانهایی که این توطئه را رقم زده بودند با دروغ، فریب و کلاه گذاشتن سر مردم در تبلیغات در برخی از  مناسب نفوذ کردند و همان کسانی که فتنه ۸۸ را رقم زده بودند در برخی مسئولیت‌ها نشستند و ماموریت جدیدی با عنوان فتنه اقتصادی را آغاز کردند.

وی گفت: همیشه حرف دولتمردان ما این بود که تحریم ها موجب رشد و پیشرفت و ... می‌شود ولی برای اولین بار دیدیم مطالبی بیان شد که همراهی با دشمن بود و افرادی گفتند تنها راه برون رفت از مشکلات سازش و کنار آمدن با استکبار است و هر آنچه می توانستند هم برای کنار آمدن با آمریکا پیاده کردند.

وی افزود: وعده‌هایی به مردم داده شد و گفتند که بلافاصله بعد از امضای فلان قرار داد تحریم ها برداشته می شود و سرمایه های دنیا به سمت ایران سرازیر خواهد شد و بعد دیدیم اروپایی ها پشت سر هم آمدند عکس انداختند و رفتند ولی مبنای دشمنان این بود که گروگان را بگیرند و تا به هدف نهایی خود نرسیدند کنار نروند.

 سردار نقدی یادآور شد: بعد از تحریم ها آمریکایی‌ها احساس کردند الان زمان میوه چینی از فتنه اقتصادی است ولی باز هم همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم کار بزرگ را انجام دادند و این فتنه را هم خنثی کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز فتنه اقتصادی دشمن کارکردش را از دست داده و تمام عناصری که می‌توانستند برای این فتنه اعمال کنند را اعمال کردند و دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ظرفیت های عظیم اقتصادی و پیشرفت‌های عظیم کشور در بخش‌های مختلف اظهار داشت: ما امروز تمام ظرفیت‌ها در حوزه اقتصادی را داریم. امروز در عرصه اقتصادی برای مقابله با فتنه اقتصادی دست ما پر است .

سردار نقدی یادآور شد: در همه جنگ ها و رویارویی هایی که ما با فتنه های دشمن داشتیم دست ما خالی و دست دشمن پر بوده و با این حال ما پیروز شدیم ولی در فتنه اقتصادی دست ما پر است و هر آنچه لازم است را ما در عرصه اقتصاد داریم از لحاظ منابع علم و فناوری نیروی انسانی و... ما هیچ چیزی کم نداریم.

وی افزود: اقتصاد به نقدینگی احتیاج دارد که ما بیش از اندازه نقدینگی داریم ولی این نقدینگی در جای خودش صرف نمی‌شود و اگر در جای خودش و درست استفاده شود کارهای بزرگی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره وجود مدیران توانا در کشور افزود: ما پیچیده ترین پروژه‌ها را در کشور و در شرایط تحریم مدیریت کردیم، لذا مدیر هم داریم و احتیاج به وارد کردن مدیر هم نیست، آن چیزی که در این عرصه کم داریم دیدگاه و گرایش است‌. ما امروز آن نگاه راهبردی که توکل و اعتقاد به خدا و خودباوری را پایه خودش قرار داده بود را کم داریم اگر آن دیدگاه برگردد اقتصاد ایران می‌تواند به رتبه‌های اول دنیا برسد.

سردار نقدی تصریح کرد: دلسوزان باید تلاش کنند در مجلس و دولت افرادی قرار گیرند که چشمشان به دست بیگانه نباشد، جوانان ایرانی را باور داشته باشد، دلسوز ملت و مردم باشند. اگر روزی ما به این دولت و مجلس برسیم خواهید دید وضعیت اقتصادی کشور به چه جایگاه بالایی خواهد رسید.

وی ادامه داد: امروز دشمن فروپاشیده است و توان ندارد، دشمن امروز بیش از هر زمانی خسته است آمریکایی که مدعی ورود به دوره فرا صنعت بود امروز به فروش نفت و زغال سنگ خام رو آورده است.

سردار نقدی در ادامه با اشاره تلاش دشمنان برای نفوذ و همچنین ایجاد فاصله میان مردم و نظام گفت: این توطئه هم راه به جایی نخواهند برد. دشمن در توطئه‌های مختلف شکست خورده و در حال حاضر به فضای مجازی چشم دارد تا با آن به کشور ما ضربه بزند.

وی با بیان اینکه ما باید مدیریت فضای مجازی را در دست خود بگیریم، افزود: دانشگاهیان در این زمینه وظایف سنگینی دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: سخت‌افزارهای ایجاد شبکه ملی اطلاعات فراهم شده و باید بحث نرم افزارها هم فراهم شود./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر