کد خبر: 76232
A

واکنش سپاه به حمله آمریکا به پایگاههای حشد الشعبی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اقدام آمریکاییها در حمله به پایگاههای حشد‌ الشعبی عراق را محکوم کرد و انتقام و پاسخگویی را حق طبیعی مردم و نیروهای مدافع این کشور دانست.

 واکنش سپاه به حمله آمریکا به پایگاههای حشد الشعبی
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اقدام آمریکاییها در حمله به پایگاههای حشد‌ الشعبی عراق را محکوم کرد و انتقام و پاسخگویی را حق طبیعی مردم و نیروهای مدافع این کشور دانست.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: 
حمله هوایی تروریست‌های متجاوز آمریکایی به پایگاه‌های حشد‌الشعبی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از رزمندگان مقاومت و بسیج مردمی عراق گردید، نقض حاکمیت ملی این کشور محسوب شده و بار دیگر نشان داد آمریکا عامل اصلی ناامنی، هرج و مرج، تشنج و آتش‌افروزی در این منطقه است.

 

حشد‌الشعبی مقدس عراق از اصیل‌ترین و فداکار‌ترین نیروهای جبهه مقاومت اسلامی است که مردم شریف این کشور حماسه‌آفرینی‌های ماندگار و سرنوشت‌ساز آن در مقابله با داعش و تروریسم تکفیری را هرگز فراموش نکرده و آن را الهام‌بخش تداوم مبارزه با ناامنی و حضور بیگانگان در سرزمین خود می‌دانند.

 

این بیانیه با محکومیت شدید این اقدام تجاوز‌گرانه و جنایتکارانه، شهادت رزمندگان غیور و شجاع حشدالشعبی را به مرجعیت معظم، ملت مظلوم، دولت و آحاد فرماندهان و نیروهای بسیج مردمی عراق تبریک و تسلیت گفته و اخراج و بیرون راندن تروریست‌های اشغالگر آمریکایی را ضامن تحکیم ثبات و امنیت پایدار در این کشور اسلامی قلمداد و تصریح کرده است: قطعاً هیچ ملت آزاده و مستقلی برنمی‌تابد فرزندانش، هدف خوی تجاوزگری و جنایت‌پیشگی بیگانگان قرار گیرد و به‌طور طبیعی مردم رشید و حشد‌الشعبی قهرمان عراق، براساس قوانین و منشورهای بین‌المللی، حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر آمریکایی‌ها را برای خود محفوظ و مسلم می‌دانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر