کد خبر: 76283
A

تاجگردون: از دوسالگی چندین هکتار زمین داشتم/ مالم را کتمان نمی‌کنم / از ۲۴ سالگی مدیر ارشد بودم/ هیچگاه بنگاه اقتصادی نداشتم/ مرفه بی درد نیستم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می گوید: از ۲۴ سالگی جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم اما سعی کردم حتی سهوا هم مال حرام در اموالم وارد نشود.

تاجگردون: از دوسالگی چندین هکتار زمین داشتم/ مالم را کتمان نمی‌کنم / از ۲۴ سالگی مدیر ارشد بودم/ هیچگاه بنگاه اقتصادی نداشتم/ مرفه بی درد نیستم

به گزارش دیده بان ایران؛ غلامرضا تاجگردون در بخشی از گفتگوی خود با بخش تصویری خانه ملت، درخصوص موظف شدن نماینده ها برای انتشار اموال خود، گفت:  من لیستش را آوردم اما هنوز فرصت نکردم وارد کنم. به نظر من همه نمایندگان مجلس این کار را بکنند.

وی افزود: پدر من مالک بود. من متولد ۱۳۴۵ هستم و در سال ۱۳۴۷ و زمانیکه دو سال داشتم چندین هکتار زمین به نام من خورده است. پس من از ابتدا مالی داشتم و این مال هم زایش و درآمد دارد. حتی وقتی نونهالی بودم.

این رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، همچنین اظهار کرد: من و برادرانم سیصد یا چهارصد هکتار زمین داریم. این زمین ها مکانیزه هستند، آب دارند و روی آنها کشاورزی می شود.

تاجگردون خاطر نشان کرد: یادم می آید سال ۱۳۶۳ در تهران به دانشگاه آمد بعد از آن  در سال ۱۳۶۶ یا ۱۳۶۷ زمانی که حدودا ۲۲ سال داشتم یک آپارتمان در خیابان وزرای تهران خریدم. پس اگر مالی دارم و زیاد می شود از مجلس و دولت نبوده است. از ۲۴ سالگی هم جزو مدیران ارشد کشور بودم و حقوق بالایی داشتم. یک هوش حداقلی معیشتی هم دارم اما هیچ گاه بنگاه اقتصادی یا بیزینس اقتصادی و شرکتی نداشتم. 

وی تصریح کرد: اینطور بوده که زمینی بفروشم یا ماشینی بخرم و بفروشم اما سعی کردم حتی سهوا هم مال حرام در اموالم وارد نشود. مرفه بی درد نیستم، تجملاتی هم زندگی نمی کنم اما سعی کردم مالم را کتمان نکنم، اینطور که بگویند فرد می تواند سوار لکسوس شود اما با پراید عبور و مرور کند./خبرانلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر