کد خبر: 76356
A

انتقاد تند «پناهیان» به حسن روحانی/ برخی سیاست مداران ما بنای ظلم ستیزی ندارند/ امام می‌فرمود انقلاب ما محدود به ایران نیست

پناهیان در گردهمایی روحانیون حوزه های علمیه تهران در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی با انتقاد شدید از سکوت دیپلماسی ایران در قبال ظلم های جهانی گفت: ما شرمنده مجاهدت‌ها و رنج شیخ زکزاکی هستیم.

انتقاد تند «پناهیان» به حسن روحانی/ برخی سیاست مداران ما بنای ظلم ستیزی ندارند/  امام می‌فرمود انقلاب ما محدود به ایران نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ همایش «روحانیت؛ فریاد مقاومت» در حمایت از علامه زکزاکی در حوزه علمیه امام رضا (ع) و با حضور حجت الاسلام علیرضا پناهیان و دختران شیخ ابراهیم زکزاکی (سهیلا، رقیه و زکیه) برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این گردهمایی گفت: در سال‌های اخیر بحث دهکده جهانی و یکپارچه کردن نظامات جهانی مطرح بوده است. سران دولت‌های جنایتکار مانند آمریکا تصریح می‌کنند که توده‌های مقاومت از سراسر جهان مانع از حمله آنها به ایران است. امنیت ایران منوط به پیوند فکری و معنوی است که بین ما و ملت‌های اسلامی به وجود آمده است. اگر صرفاً به منافع میهنی بیاندیشیم باز هم به این نتیجه می رسیم که نباید ایران را محدود به مرزها بدانیم.

وی افزود: برخی سیاست مداران ما بنای ظلم ستیزی ندارند. دیپلماسی کشور ما ساکت است و نسبت به ظلم‌های جهانی واکنشی ندارد. مثلاً یک سال و اندی است که دیپلماسی ما نسبت به تظاهرات مردم علیه سرمایه داری در فرانسه سکوت کرده است. امام خمینی بی توجهی مسئولین در مورد صدور انقلاب را یک خیانت می‌دانستند. ما باید در جهت بیدارسازی ملت‌ها فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه الان شیخ زکزاکی اسوه‌ای برای آزادی خواهی است و این فریاد را به جهانیان رسانده است، گفت: در نیجریه خیلی‌ها منتظرند که ایشان از زندان آزاد شوند تا مسلمان شوند و یا امکانات خود را در اختیار ایشان بگذارند.

علیرضا پناهیان اظهار داشت: امام می‌فرمود انقلاب ما محدود به ایران نیست و نقطه شروع است. اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی است، باید توسط مسئولین پیگیری شود و اگر از این مسئله پرهیز شود خیانت است و اینها به عنوان مطالبات ملی باید پیگیری شود.

وی گفت: درسی که از این مجاهد بزرگ زکزاکی می‌گیریم چیست؟ ما شرمنده مجاهدت‌ها و رنج شیخ زکزاکی هستیم. ایشان با گلوله در بدن و در زندان و عدم امکانات مواجه اند، اما دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند. اگر ایشان در برابر دولت کرنش کنند، قطعاً وضعشان تغییر می‌کند ولی ایستادگی کرده اند. وضعیت اقتصادی طلاب نسبت به دیگر اقشار جامعه بسیار پایین است اما ما در هر وضعیتی هستیم هیچ گاه به مجاهدت شیخ زکزاکی نمی رسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر