کد خبر: 76449
A

خرازی: ترور سردار سلیمانی تجاوز آشکار به حقوق ملت ایران بود

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: کاری که ایالات متحده آمریکا با ترور سردار سلیمانی انجام داد؛ تجاوز آشکار به حقوق ملت ایران بود و پاسخ آن برای من از هم اکنون کاملا روشن و محرز است که چه اتفاقی در آینده روی خواهد داد.

خرازی: ترور سردار سلیمانی تجاوز آشکار به حقوق ملت ایران بود

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق خرازی با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار کرد:  دیگر دوران بزن دررویی برای ایالات متحده آمریکا به پایان رسیده است. از این‌رو یقیناً اقدام ایالات متحده آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی برای آنها بسیار گران تمام خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز واکنشی از سوی ایران انجام نشده است، آمریکا تمام ایادی سیاسی و نظامی خود را از بغداد خارج کرده و یا به دنبال خروج آنها هستند. آمریکایی ها به چشم خود دیده اند که ایرانی ها انسان هایی هستند که اهل جنگ نیستند؛ اهل درگیری نیستند، اما در عین حال اهل تحمل زور هم نیستند؛ اهل اینکه به آنها یک ضربه‌ای وارد کنند و سکوت کنند، نیستند. هر جایی که امکان آن وجود داشته باشد و به هر صورتی که باشد ما حق خود می‌دانیم که از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم. این یک دفاع مشروع و حق مشروع برای ایران است.
وی افزود: چون کاری که ایالات متحده آمریکا با ترور سردار سلیمانی انجام داد؛ تجاوز آشکار به حقوق ملت ایران بود و پاسخ آن برای من از هم اکنون کاملا روشن و محرز است که چه اتفاقی در آینده روی خواهد داد./ ایسنا
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر