کد خبر: 76460
A
الیاس حضرتی:

آمریکا پشت شعار صلح و دموکراسی چهره‌ای خشن از جنگ‌طلبی دارد/ صدای خون از هر صدایی بلندتر است

نماینده تهران در سرمقاله روزنامه اعتماد نوشت: شهادت مظلومانه برادرم حاج قاسم سلیمانی، نشان داد امریکا پشت شعار صلح و دموکراسی چهره‌ای خشن از جنگ‌طلبی دارد.

آمریکا پشت شعار صلح و دموکراسی چهره‌ای خشن از جنگ‌طلبی دارد/ صدای خون از هر صدایی بلندتر است

به گزارش دیده بان ایران؛  الیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس، در سرمقاله روزنامه اعتماد نوشت: «غایت خلقت جهان، پرورش انسان‌هایی است که در برابر شدائد بر هر چه ترس و شک و تردید و تعلق است، غلبه کنند و حسینی شوند. سیدمرتضی آوینی

 

شهادت مظلومانه برادرم حاج قاسم سلیمانی، نشان داد امریکا پشت شعار صلح و دموکراسی چهره‌ای خشن از جنگ‌طلبی دارد که دست هیچ‌ کدام از دستگاه‌های تبلیغاتی...

 

نمی‌توانند آن را بزک کنند. خون خاصیتی دارد که دست دروغ، ریا و تزویر را رو می‌کند. وقتی حضرت سیدالشهدا را در صحرای کربلا به شهادت رساندند، دستگاه‌های تبلیغاتی بنی‌امیه تلاش کردند بر خون آن بزرگوار سرپوش بگذارند، حتی آن را امری طبیعی جلوه بدهند، ولی تاریخ نشان داده است صدای خون از هر صدایی بلندتر است. ما معجزات زیادی از خون مظلوم دیده‌ایم.

 

هم در سال‌های انقلاب اسلامی، هم در روزگار دفاع مقدس، چیزی که باعث شد صدای حق‌طلبی، آزادی‌خواهی، دینداری و وطن‌دوستی خاموش نشود، خون‌هایی بود که مظلومانه بر زمین ریخته شد و دامن ظالمان و جنگ طلبان را گرفت.

 

ما خاطره‌های زیادی از این شهادت‌ها داریم، هم در جبهه‌های جنوب، هم در سوریه و عراق و... گفت: ره نه این است، ره آغشته ما افتاده است/ از ازل تا به ابد کشته ما افتاده است.

 

دستگاه‌های تبلیغاتی غرب می‌توانند بام تا شام این جنایت آشکار را توجیه کنند، رسانه‌های خودفروخته می‌توانند با پول ثروتمندان زور و تزویر تصویری واژگونه از آنچه در عراق اتفاق افتاد به گوش مردم دنیا برسانند، مزدوران وطن‌فروش می‌توانند بابت شهادت این فرزند برومند ملت ایران شادی و پایکوبی کنند، امریکایی‌ها می‌توانند چند روز این ترور بی‌شرمانه را پیروزی برای خود قلمداد کنند ولی کیست که نداند شهادت مظلومانه حاج قاسم خون تازه‌ای در رگ‌های مقاومت خواهد شد و آزادگان و ظلم ستیزان را متحد خواهد کرد و چه حیرت‌انگیز حاج قاسم نیز عین کربلاییان با سر و دست بریده به دیدار معبود رفت. حالا روزی را به یاد می‌آورم که سردار پشت تریبون‌های رسمی وعده پایان داعش را به گوش مردم ایران رساند و اعلام کرد حیات نکبت‌بار این گروه تروریستی به زودی به پایان خواهد رسید.

 

آن روز برکشندگان داعش دندان تیز کردند تا خون این مرد بزرگ را بر زمین بریزند؛ ریختند ولی نمی‌دانند خداوند انتقام مظلومان و حق‌طلبان و مومنان و مجاهدان را از عمله ظلم خواهد گرفت. این وعده الهی است و ما به آن ایمان داریم. خداوند روح برادر شهیدم، حاج قاسم سلیمانی را با ارواح طیبه شهدای کربلا محشور کند.»

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر