کد خبر: 76474
A

روایتی از حضور بدون محافظ سردار سلیمانی در کرمان/ می‌گفت من را از مردم جدا نکنید

یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی با آن اقتداری که داشتند و همه دنیا به دنبال وی بودند، وقتی به کرمان می آمد با یک خودروی سمند جابه جا می شد و حاضر نمی شد کسی به دنبالش برود و از وی محافظت کند می گفت «می‌خواهید مرا از مردم جدا کنید. من می‌خواهم با مردم باشم».

روایتی از حضور بدون محافظ سردار سلیمانی در کرمان/ می‌گفت من را از مردم جدا نکنید

به گزارش دیده بان ایران؛ "ابراهیم شهریاری" با تبریک و تسلیت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بُعد نظامی، شجاعت حاج قاسم و مدیریت ایشان در هشت سال دفاع مقدس و لشکر ۴۱ ثارالله بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه حاج قاسم چندین مرتبه تا مرز شهادت رفت، افزود: در یک مورد که خودم شاهد بود، در زمان جنگ تحمیلی در سنگر بودیم و عراق پاتک زده بود و بیرون آمدیم که ببینم چه خبر شده، یک گلوله آمد و به ماشین(لندکروزر) مقابل سنگر خورد و ماشین پودر شد.

شهریاری با اشاره به نقش سردار سلیمانی در رابطه با امنیت پایداری که در سیستان و بلوچستان به وجود آورد، بیان کرد: اکنون اگر در امنیت کامل به سر می بریم، مدیون زحمات سردار سلیمانی است که اقتدار و مدیریت انجام داد تا امنیت پایداری قبل از شهید شوشتری در منطقه به وجود آورد.

این همرزم سردار سلیمانی در ادامه گفت: آنچه که مردم را داغدار کرده و حاج قاسم شده حاج قاسم؛ مردمی بودن و تواضع ایشان است.

وی افزود: همانطور که شجاعت، فداکاری و دلیری سردار سلیمانی مرزی نداشت، ارتباط با مردم و ارتباط با افراد ضعیف نیز برای این سردار عزیز مرزی نداشت.

شهریاری تصریح کرد: قاسم سلیمانی با آن اقتداری که داشتند و همه دنیا به دنبال وی بودند، وقتی به کرمان می آمد با یک خودروی سمند جابه جا می شد و حاضر نمی شد کسی به دنبالش برود و از وی محافظت کند می گفت «می‌خواهید مرا از مردم جدا کنید. من می‌خواهم با مردم باشم».

وی بیان کرد: ویژگی دیگر سردار سلیمانی احترام گذاشتن به خانواده شهدا و پدر و مادر شهدا بود و کمتر وقتی سراغ دارم که ایشان در کرمان بود و به خانواده شهدا سرکشی نکرده باشد.

همرزم حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار در حالی که در آن سوی مرزها و در سوریه و عراق در حال مبارزه با داعش بود، تماس می گرفت و می گفت مادر فلان شهید مریض است به او سر بزنید و این مسائل بود که سردار شد حاج قاسم سلیمانی./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر