کد خبر: 76495
A

انتقاد حسین شریعتمداری از «بیانیه شورای عالی امنیت ملی»

کیهان: انتقام خون پاک سردار سرافراز قاسم سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس و سایر شهدای صبح جمعه نباید به یک بار و دو بار و چند بار محدود باشد، چرا که دشمن نیز جنایات خود را محدود به یک بار و دو بار و چند بار نکرده است.

انتقاد حسین شریعتمداری از «بیانیه شورای عالی امنیت ملی»

به گزارش دیده بان ایران، حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز روزنامه کیهان در واکنش به شهادت سردار قاسم سلیمانی و انتقاد به بیانیه پایان جلسه شورای عالی امنیت ملی نوشت: در بیانیه شورای عالی امنیت ملی نیز عبارت «این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب رو‌به‌رو خواهند شد»! می‌توانست نباشد چرا که جمله «زمان و مکان مناسب» در عرف دیپلماتیک رنگ و بوی قاطعیت ندارد!

انتقام خون پاک سردار سرافراز قاسم سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس و سایر شهدای صبح جمعه نباید به یک بار و دو بار و چند بار محدود باشد، چرا که دشمن نیز جنایات خود را محدود به یک بار و دو بار و چند بار نکرده است. به قول برادر و همکار عزیزم آقای محمد ایمانی «مگر گرفتن انتقام خون ابا عبدالله الحسین‌(ع) فقط با قیام و انتقام مختار ثقفی از ابن‌زیاد و شمر و حرمله و عمر سعد تمام شده است»؟! دشمن همچنان به تخاصم ایستاده و نباید خواب آرام داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر